Wat je even kwijt wil #39

Mijn vriend petste best hard op mijn billen toen we seks hadden. En ze zijn nu zo aan het nagloeien. Heb hem laatst verteld dat ik dat allemaal leuk en lekker vind en hij gaat daar zo goed mee om. Als in, ik vond het best spannend allemaal en hij zat alleen maar van gaan we dat toch gewoon doen? :heart:

17 likes

Eindelijk zwart op wit dat ik mijn stage heb gehaald en dit jaar een 8,5 gemiddeld heb gehaald.
Volgend studiejaar nog wat kleine dingen doen en dan ben ik klaar.

74 likes

Ik kan niet slapen, zo irritant. Nu ben ik maar weer 24 aan het kijken.

Is ‘mijn haar is één grote tyfusbende en er valt niks van te maken vandaag’ een legitieme reden om je ziek te melden?

5 likes

Persoonlijk vind ik van wel.

droogshampoo helpt trouwens bij mij nog wel eens om een nonchalante staart te maken

1 like

Mag ik dan thuis blijven omdat ik geen zin heb om door die zeikregen te moeten?

Oh goeie ga ik nog even proberen!
@Bird dat is een hele goede reden.

1 like

Oh god ja de werklui zijn gearriveerd boven en het is echt heel gehorig :persevere:

Ik heb sinds deze week even niet veel te doen op werk en ik geniet er even van. Al ben ik bang dat ik dadelijk ‘betrapt’ word…

Sowieso zijn mijn werkzaamheden een beetje fuzzy geworden de laatste tijd. Ik heb eind februari een aantal taken opgeëist en toen viel mijn leidinggevende weg. Ik was dus een beetje stuurloos. Nu heb ik sinds kort een nieuwe leidinggevende en die eist dat ik weer mijn oude taken oppak. Prima, al had ik die overgedragen aan een collega die deze taken alsnog blijft uitvoeren. Dus nu doe ik een beetje niks.

Maar even van genieten want ik weet dat het op elk moment weer druk kan worden…

Wenkbrauwen is een vicieuze cirkel van emoties. Het begint met “ik moet echt mijn wenkbrauwen weer doen” > “neeee ik eindig met een monobrow” > “zal ik dit haartje ook nog weghalen?” > “ziet er mooi uit zo” > “aaaaargh ik heb straks geen wenkbrauw meer over”
En dan gaat het riedeltje weer helemaal opnieuw

1 like

Zo slim ben ik dus niet :sweat_smile:
Zou dan ook elke week langs moeten komen

Ben zelf zo erg dat ik het zelf gewoon niet kan. Pluk mezelf altijd kaal. Dus dan laat ik het doen en dan denk ik: oooo dit is mooooi!!
En dan verwaarloos ik het weer en dan half jaar later laat ik het weer eens doen (toevallig morgen) :joy:

Jeetje wat een weertje. Wilde zo even een mini taartje naar m’n ouders brengen omdat ze niet op m’n verjaardag komen morgen. (Ma moet voor iets in t ziekenhuis zijn) maar dit weer maakt het er niet beter op :sweat_smile:

1 like

Ohhh mijn god, ik zit een beetje in een rare werksituatie waardoor ik de hele tijd allemaal tijdelijke contracten heb en meerdere contracten bij verschillende bedrijven tegelijkertijd en zo. Financieel gezien is dat al kut want ik moet daardoor bijvoorbeeld ook steeds vet veel geld terugbetalen aan de belasting. Maar nu is dit in 2 dagen gebeurd:

• Een rekening van 800 euro eigen risico
  • Eén van die tijdelijke contracten wordt vrij onverwacht stopgezet waardoor ik mijn laptop van dat werk per direct moet inleveren, en ik dus een nieuwe laptop moet aanschaffen, want ja, thuiswerken
  • Ik krijg net een mail dat ik 1200 euro zorgtoeslag moet terugbetalen :cry: En ik wil nu mijn inkomen aanpassen zodat dit niet weer gebeurt maar dat gaat niet want er is door al die wisselende contracten echt geen peil op te trekken

Ik snap wel dat dit gewoon soort van m’n eigen schuld is allemaal, maar toch, even janken hoor.

Edit: oh ja en m’n telefoon is ook op sterven na dood :thumbsup:

3 likes

Ik heb witte canvas schoenen met een platformzool. Nu zijn de zool en het canvas gedeelte best een beetje vies, dus wil ik ze eigenlijk graag wassen. Maar ik weet niet of dit überhaupt kan en of ze dan niet gaan beschadigen :thinking: dat zou ik echt zonde vinden. Iemand tips?

Zool doe ik meestal met een tandenborstel en wat ossengalzeep en daarna stop ik ze gewoon in een sloop in de wasmachine

1 like

Ik had het niet gelezen alsof ze haar vriendin triest vond… meer de situatie. Maar misschien wil ik dat erin lezen, nu ik het teruglees weet ik het niet meer omdat sneu en triest best wel hetzelfde is :sweat_smile:

Aaah dat is zo klote. Hoop dat je er een klus bij kan vinden om de put wat te dempen! Kun je betalingsregelingen treffen? Hoop dat je er een beetje uitkomt.

1 like

Ik ga zaterdag naar de Efteling woohoooo

11 likes

Ach, dat is shit. Maar gelukkig kun je eigen risico gespreid betalen, en is de belastingdienst héél coulant met terugbetalen van zorg/ huurtoeslag. En kun je bij de belastingdienst niet een veel te hoog inkomen aangeven voortaan, dan krijg je zorg en huurtoeslag aan het einde van het jaar, mocht je daar recht op gehad hebben.

2 likes

Ik doe meestal gewoon met een sponsje met afwasmiddel, werkt als een trein

1 like