Hoezo spreek je ouija uit in het Engels als wiedjie
En hoe spreek je het eigenlijk in het Nederlands uit
Pff lijkt me ontzettend heftig om te zien zeg⦠hoop ook dat ze adequaat geholpen gaat worden.
Oe-wie-sja toch?
Vannacht is de zus van mijn oma overleden, die eigenlijk fungeerde als mijn tweede oma maar echt wat een klote wereld om nu in dood te gaan. Niemand van ons kan naar de begrafenis want Corona, en daar in dat land is Corona echt nog heel erg qua besmettingen. Maar kan überhaupt mijn oma of ouders niet troosten/knuffelen nu. Echt zo kut. Zou juist dit naar in juni haar eindelijk weer zien na 5 jaar maar toen was er Corona.
ER I canāt whyy
Ah jeetje wat naar⦠Heel veel sterkte voor jou en je familie!
Sterkte
Leuke inspirerende post!!!
Wat klote. Heel veel sterkte voor jou je familie.
@Harrrie oh gecondoleerd!
Ik kijk nu een programma op rtl 5 met politiemannen van een speciale eenheid.
En ik vind die mannen zo sexy met hun spijkerbroek en nikes zeker i.c.m. hun beroep.
Ik heb altijd geleerd dat het oui en ja is, dus wieja, maar nu lees ik overal dat het misschien niet waar is. Dus sorry, ik heb geen idee. Ik zeg wieja, als ik het ooit al zeg (wiedja in Engels, er is nog discussie over de uitspraak).
Refinery 29?
Ik heb Italiaans besteld (niets hards) en ik heb zin in wijn maar dat kan niet omdat mijn verstandskies is getrokken. Mehhhh
@ParisDarling ja Refinery 29 money diaries, maar last time I checked lagen die stil i.v.m. corona. Ze vonden het ietwat ongepast worden daar nu over te schrijven. Maar als je een tijd niet hebt gekeken staat er genoeg op uiteraard!
Het is vooral de Safari jaren 90 look geworden vind ik qua mode voor de zomer. Niet echt mijn ding
Als je al dacht ik erg was met mn grammatica. Ik heb nou iemand gevonden die hond ⦠komt tie ga even zitten⦠met dt typt.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Gisteren met bloed doneren heb ik een blauwe plek gekregen die zo groot is als een paasei (was ook opgezet) en ik voel me nu extra stoer haha.
Waarom wordt ze ontslagen? Functioneert ze niet of geen contractverlenging oid?
Ik ben normaal nooit emotioneel als ik mijn maandstonden heb, maar voor het eerst ben ik ineens echt een vaatdoek en voelt het alsof ik continu bijna moet huilen :ā). Wat vreselijk is dit haha, ik wil iemand om tegenaan te kruipen.