Misschien heeft ie ergens last van of pijn? Hoop het niet natuurlijk Maar is wel het eerste waar ik aan moet denken door die combi van plotselinge onrust en aanhankelijk zijn. Maar goed ik ben totaal geen dierenexpert, anders even de huisarts bellen voor overleg als het blijft aanhouden komende dagen?
En ik had ook nog een sok voeten masker op mijn kussen klaar gelegd!! Top avond
Ik ga een bad nemen in mijn nieuwe badkamer en wil geïnspireerd door jou allemaal kaarsen op de rand zetten.
Oh ja dat is zo heerlijk voor je naar bed gaat
Ik ben al bij aflevering 4 van handmaids tale en was om 22:00 begonnen met seizoen 1. Help
Zet de koffie maar klaar!
Eindelijk! Vandaag is de dag! Onze schutting wordt geplaatst! We leven inmiddels al 2 weken met een open tuin en en iedereen kan zo voor onze tuindeur staan (is ook eens gebeurd). Maar vanavond is eindelijk alles weer dicht <3
Hoe lang het ook duurt, het gaat voorbij!
Wijsheid van Laura uit little house on the prairie. Niks tegen in te brengen
Wat is het vroeeeg. Zit tijdelijk in de ww dus ben al een tijdje niet zo vroeg op gestaan
Gelukkig wel gezellig oppassen zo
Ugh voel me zo niet lekker vandaag, buikpijn en vermoeid… maar werk in principe thuis en weet niet of het overdreven is om mij nu dan ziek te melden…
Ooomg gelukkig werd je wakker!
Ik word wakker met 3 jeukende muggenbulten. Verdoeme zeg
Ah wat balen, succes! Doorbikkelen vandaag en hopelijk vanavond een betere nacht!
Vrijdag krijg ik de sleutels van een nieuwbouwhuis MET TUIN!!! omg zo blij!!
Daaag klein oud gehorig appartementje en daaaag kut buren
Er kwam net serieus twee keer maagzuur omhoog omdat ik er aan dacht bij het tanden poetsen. Brrrr.
Omg ik ben gewoon afgestudeerd!!! FINALLY!!
Proficiat!
lekker pik
@Ciri gefeliciteerd!!
Ik werd vanochtend wakker met een bom aan felicitatie appjes van mensen die het zonder FB hebben onthouden. Dat is nog eens leuk wakker worden.
danku!