Wat je even kwijt wil #39

Ik heb zooo iets doms gedaan. Gister heb ik nieuwe lenzen ingedaan, maar ‘s avonds heb ik die nieuwe in mijn lenzendoosje gedaan zonder de oude eruit te halen :sob::sob::sob::sob: Nu zit ik met vier lenzen waarvan ik niet weet welke de nieuwe zijn

Er moet echt een nieuwe groet komen ofzo, ik ben helemaal oke met dat handen schudden/drie zoenen verdwijnt maar ik heb vandaag twee mensen ontmoet en ik mis een alternatief.

10 likes

Vind ik niet! Ook als je thuiswerkt, kun je ziek zijn waardoor je niet kan werken. Ziek melden vind ik dan niet overdreven. Beterschap in ieder geval!

Inderdaad! Het voelt zo gek om alleen te zeggen hoe je heet.

1 like

Ik geef anderen tegenwoordig een elleboog en dan zeg ik: ‘ellie!’. Werkt best prima

1 like

Wanneer leer ik nou eens dat online shoppen me niet gelukkig maakt. 3 pakketen klaar voor retour, nog 2 onderweg. En maar afterpay en Klarna aanklikken :sob::sob:

1 like

Afkorting voor elleboog hahah ja heel verwarrend eigenlijk. Daarna zeg ik wel mijn naam :sweat_smile: niet dat nu iedereen bij wie ik dit heb gedaan denkt dat ik ellie heet haha

2 likes

Ha, herkenbaar. Lekker volumineus, en combinatie met een glow maakt altijd dat ik me een godin voel na die tijd.

1 like

Ik vind het bizar wat opmerkingen van een ander met je ogen kunnen doen. Ik had in groep 3 echt een kutwijf van een juf. Echt heeeerlijk pedagogisch verantwoord was ze. Ze noemde mij altijd dik. Dus ik heb tot vandaag ook gedacht dat ik in groep 3 moddervet was. En nu stuurt een vriendin net oude foto’s en ik ben daar alles behalve dik? Nog niet een beetje. Of de middelbare school. Toen ik mijn diploma haalde had ik maat 38. Ook alles behalve dik. En ik dacht altijd dat ik toen echt heel dik was omdat iedereen dat zei en dat was dus wat ik zelf ook zag als ik in de spiegel keek. En ik zag een tijd geleden een oude foto van toen en ik was helemaal niet dik

5 likes

Dat is echt zo’n gekke constatering, dat iets wat je altijd voor waar aannam, terugkijkend helemaal niet zo blijkt te zijn. Echt erg dat iemands oordeel zo’n waarde kan hebben, dat het je visie op jezelf totaal verstoort. Maar wel mooi dat je nu ziet dat het niet zo is. Hopelijk kun je er vanaf nu minder last van hebben…

Oeeeeppsss ik heb net pas mijn werk-app opgestart, maar gelukkig geen mails van collega’s gemist en NET op tijd gezien dat ik een belafspraak met een ontevreden klant heb staan. Dat was kantjeboord (kantje boord? kant je boord? quand-je-bord?)

Ter vergoelijking: gister heb ik vet lang doorgewerkt en heel veel afgerond, dus ik mocht van mezelf wel even chill opstarten vandaag.

2 likes

Ik krijg vandaag mijn laatste cijfer van dit jaar terug en ben echt niet normaal zenuwachtig. Zeker omdat ik geen idee heb of het een 3 of een 7 is. En omdat ik vannacht heb gedroomd dat ik een 5 had :cold_sweat:

@Bakkes Je moet ook con altura van Rosalia toevoegen aan je spotify lijst.

5 likes

Echt een irritante dag, ik ben mijn favoriete lippenbalsem EN zonnebril kwijt en mijn vriend typt zo idioot irritant snel en hard en ik moet allemaal dingen doen maar ik heb geen zin

Ben tot nu toe vier dagen vrij van de 14. En ik wordt alleen maar lastig gevallen over werk dingen. Kan beter gewoon weer gaan werken want nu heb ik ook geen rust.

Gefeliciteeerd.

1 like

Ik zit vnadaag voor het eerst in tijden echt op kantoor waar het vet rumoerig is, en ik ben m’n noisecancleling koptelefoon vergeten. Waaarommmmmm

Heb gister gewoon een 10 voor mijn mondeling Nederlands gehaald.
Dat is mijn derde 10 van dit jaar al :rofl::rofl:

47 likes

Je zou denken dat ik na drie maanden thuis werken en alles telefonisch doen beter word in het afronden van een telefoongesprek maar het blijft elke keer ontzettend ongemakkelijk.

2 likes

Oh no. Mijn lieve omaatje is gevallen en ze heeft uren op de grond gelegen voor iemand haar had gevonden :broken_heart:. Ze is ook net pas weer thuis na een ziekenhuisperiode en dan gelijk dit.

2 likes

Wat sneu @Chesirecat! Moest ze nu opnieuw naar het ziekenhuis of kan ze thuis herstellen van de val en valt het mee? Hopelijk dat laatste!

——————

Zelf heb ik net met de rand van een scherp blikje super diep in mijn vinger gesneden :cry:. Het doet echt pijn man en stopt ook niet met bloeden. Als het zo wat stolt maar even pleisters gaan halen :unsure:.