Wat je even kwijt wil #39

@#%***** ik woon net 1 seconde in België en nu is mn auto al weg gesleept :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

Er stond eerst een overleg ingepland om 12:00 maar die vervalt nu
En nu ga ik dat uur gewoon lekker buiten in het park lunchen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Oei, stond je voor een garage?

Door Corona heb ik zo weinig contact met mensen, dat ik er nu zelfs naar uitkijk om m’n schoonmoeder te zien 🤷.

13 likes

Nee de straat werd schoongemaakt… we zijn het door de verhuis helemaal vergeten!!!
Maar mss hoef ik geen boete en takelkosten te betalen omdat mn auto er al langer dan 24 u stond.
Maar sorry ff klagen; er stond een mini bordje. In NL staan er dan levensgrote NEONGELE borden met NIET PARKEREN tussen dan en dan. Hier een bord met een streep erdoor en dan met stift: np tussen dan en dan. :joy: ff wennen heb er van geleerd.

Ja die bordjes zijn echt stom. Soms staat er geen datum op, soms is het onduidelijk.
Hopelijk heb je geen kosten.

1 like

Haha ooh ja die bordjes!! Wij maken voor de zekerheid altijd een foto voor het geval iemand de datum stiekem wijzigt ofzo. Ik vind het zooo’n raar concept, toen in februari met al die stormen waaiden die bordjes ook telkens om (tegen auto’s ook) en werden ze maar random weer ergens terug gezet. Ik vind het echt een typisch voorbeeld van een ‘belgian solution’ haha, zo klungelig.

5 likes

Exact die verkopen ze bij Ikea! In België worden deze koekjes ook nog veel verkocht, vooral rond Sinterklaas maar ik denk dat je ze ook nu nog wel kan vinden maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan.

1 like

Ja foto en als de datum niet duidelijk leesbaar is kunnen ze niks doen.
Politie wees me eens op een bord en ik zei dat het kribbel ( in het Frans is het een grappiger woord) niet kon lezen.
Stappen ze allebei uit en hebben ze zelf 5 min naar het bord zitten staren om dan te zeggen dat ik er mocht staan en ze niks gingen doen als ze meldingen kregen.

11 likes

En het zijn NIC Nacjes ( de koekjes)

1 like

Haha ja zo gek. Overigens vind ik het idee wel heel handig hoor, dat je bv voor je eigen verhuis de parkeerplaats voor je deur kunt afzetten. Maar de uitvoering in de praktijk is soms een beetje lastig. En zeker in Antwerpen (ofja Brussel vast ook haha), als je dan op zoek bent naar een plekje voor je auto en oooveral staan deze bordjes… irritant haha.

1 like

Heeft iemand nog een tip tegen een tintelende arm?
Heb al geprobeerd schouder en nek een beetje te masseren en wat nek- en schouderoefeningen gedaan, maar dat heeft niets geholpen. Echt vervelend werken zo.

Magnesium misschien?

1 like

Haha moet zo hard lachen om die ‘oeps’ :joy:

4 likes

Ja zo stom, waarom zou je dat doen? Of ja misschien heeft diegene voor je dat dan gedaan zodat zij daar rustig konden parkeren. Daar ben ik dus echt bang voor, maar ja als je op een plek zonder bordje staat ga ik daar geen foto van maken. Maar dan ben je alsnog de lul. Heb je dat nog kunnen aanvechten?

1 like

Ik wilde eigenlijk voor de ergste warmte naar de supermarkt en drogist maar heb geen zin en zit dus nog in pyjama… Laat maar zitten, ik ga morgen wel :sweat_smile:

Zometeen nog leren voor een groot tentamen dat ik morgen heb (waarvoor echt een wonder moet gebeuren wil ik die halen) en dan weer m’n zwembadje in.

1 like

Over die bordjes van het parkeren. We waren een keer op vakantie (niet in België). We vonden het al lastig te begrijpen waar we wel en niet mochten parkeren. Duizend keer gecheckt of we ergens een nachtje mochten staan. Het leek allemaal goed, er was echt geen bordje waarop stond dat het niet mocht.
De volgende ochtend werden we om half 7 gebeld door het autoverhuurbedrijf, de gemeente had hen gebeld want we stonden fout geparkeerd. Hadden ze ergens midden in de nacht een bordje neergezet dat we er niet mochten parkeren.
Gelukkig konden we nog verplaatsen maar het was zo raar.

7 likes

Ik had net een zoom meeting met mijn scriptiebegeleider en ze vertelde over een overlijden in de familie en hoe heftig en lastig dat was met corona en tegelijkertijd was mijn kat super walgelijk naast me aan het kotsen :woozy_face: Ik wil weer gewoon normale meetings pfff :joy::sob:

24 likes

Het is denk ik in mijn slaap gebeurd, want werd er mee wakker, dus denk dat magnesium dan niet helpt.

1 like

Het viel echt heel erg mee! Bijna niks van gevoeld

1 like