Wat je even kwijt wil #40

Shit ik voel de corona al in mn poriën komen

3 likes

Ja goeie, mn vriend had het al over het “Mexico in Amerikaanse films-filter”

3 likes

Oooh zo heerlijk, het waait hier super hard. Ik heb alle ramen opengezet tegen elkaar en het wordt zo koel hier binnen. Love it. Alleen dondert en bliksemt het wel en mijn kat is zo zielig in een hoekje gekropen met haar koppie omlaag. Ik ben er maar bij gaan zitten, vind het zo sneu

1 like

Het gaat hier nu van geel naar roze/paars/blauw

1 like


Conclusie: we zijn in Mexico

34 likes

Shit pas op voor de chip van Bill Gates! Dadelijk activeert die wolk hem nog.

1 like

Amerika mag best een muur om Nederland heenbouwen. Houd corona misschien een beetje buiten de landsgrenzen (al kan je hetzelfde bewerkstelligen met de muziek van zangeres zonder naam). MEXXXXIII… “Laat maar ik ga wel weer naar huis”.

4 likes

Ik kijk vanaf mijn balkon uit op een flat en ik zie heel vaak 2 synchroon tv-kijkers, maar mijn tv loopt een paar seconden voor en dan zit ik te genieten dat ik al weet wat zij zo gaan zien. Lekker loere

16 likes

Ik heb niet doorgeslikt. Juist nu met thuiswerken denk ik, laat maar gaan.

Ik heb geen last van mijn menstruatie.

Hoe lang slik je de pil al? Ik werd op een gegeven moment ook vaak ongesteld, zonder dat ik de pil doorslikte. De huisarts zei toen dat mijn slijmvlieslaag te dun was geworden, en ik drie maanden zou moeten stoppen of over zou moeten stappen naar een zwaardere pil. Toen voor die zwaardere pil gekozen, menstruatie werd wel regelmatiger maar ik reageerde helemaal niet goed op die hogere dosis oestrogeen - daarna overgestapt naar de prikpil en nu alleen nog sporadisch spotting. Zou je huisarts even bellen!

1 like

Ik slik deze pil al 10 jaar denk ik. Dank voor de tip, ik ga het even in de gaten houden.

Ik hoop eigenlijk dat het met het warme weer te maken heeft, dat mijn lijf anders reageert ofzo

Mijn favo was vroeger om tijdens grote WK mannenvoetbal wedstrijden door de stad te fietsen, dit was de tijd dat sommige mensen digitale tv hadden en sommige analoge, en digitale tv liep dan altijd 10 seconden achter op analoge. Als er werd gescoord en je fietste langs het ene café kon je soms zien dat in het volgende café ze 10 seconden achterliepen omdat ze daar nog niet begonnen met juichen, maar in café 1 wel. :grin:

2 likes

Haha dan krijg je een soort juichwave

Ik had vanmiddag geen zin om de afwas te doen want te warm, had bedacht dat ik het ‘s avonds wel zou doen wanneer het wat afgekoeld was.

Het is nog steeds warm en nu zit ik met aangekoekte afwas.

18 likes

Goed excuus om het nu de hele nacht te laten weken toch

2 likes

image

En elke dag in deze hitte denk ik steeds maar weer, wat zou Kees Momma het zwaar hebben.

13 likes

Ik ben vanavond aan het vreten alsof mijn leven er van af hangt. Ik denk dat ik overdag te weinig heb gegeten en de spanning wel/niet regen word me teveel :sweat_smile:

Hahaha deze is zo accuraat voor die serie :joy:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.