Iemand tips voor een goede ladyshave? In het ontharingstopic gaat het voornamelijk over harsen.
Fijn is dat hĂš! Ik heb ook het idee dat meer mensen dit hebben dan 10 jaar geleden. Ik ben nu op het punt dat ik baal dat ik een kleurtje heb (ik ben door medicatie gevoeliger voor de zon) Ik wil gewoon overal dezelfde kleur wit hebben ipv een horloge tan line en bruine enkels.
Alleen als je spontaan sperma aantrekt, dan wel.
Zal ik voor de vijfde dag op rij gaan zwemmen? hmmm
Ja!
Gewoon lekker blijven doen! Zolang je er niet voor wordt betaald en het wordt ook niet van je verwacht, waarom zou je dan? đ€·
Edit: Toch maar even weg.
Ik heb mijn aircooler weer verkocht, vond het geen verschil maken tov een ventilator. Wanneer ik het vulde met alleen maar ijswater (=veel voorbereiding en volle vriezer) komt er wel een koude bries uit, maar ik vind het niet de kamer verkoelen. Sterker nog, omdat het met water werkt wordt de luchtvochtigheid in de kamer hoger na een paar uur. Ik zag een hoop positieve ervaringen op internet, maar ik vond het het geld niet waard.
Klaag hier over het weer topic, iedereen is kwaad op het weer
nee, je hebt zeker gelijk! heel apart.
Zeker aankaarten! Is echt niet oké.
Als je nu al twee dagen niet bereikbaar was en ook niet had teruggebeldâŠ
Ik ben officieel gesmolten
HET REGENT Waait ook hard, echt genieten dit
Jaaa die had ik al bekeken maar ik ben altijd bang dat ik Maria ben en spontaan zwanger word dus dan wil ik van jullie horen dat dat niet zo is
Je ben veilig!
Nahhh komt wel goed! Gewoon advies van je bijsluiter opvolgen!
Goed, lief dat je het vraagt! Was een fijn kort gesprekje en afgesloten met een prima cijfer gelukkig!
Ik lig als een zeester met pizza resten op mân kleding in bed met een lege pizza doos naast mij. Terwijl mân rare hond met mijn voet knuffelt.
Ja, dan had ik het ook een ander verhaal gevonden (al neem ik dan alsnog aan dat de poliassistente aan mijn behandelaar doorgeeft dat ik niet bereikbaar ben en die de afweging maakt om mân contactpersoon in te schakelen of niet, en niet de assistente zelf). Maar was even zo verbaasd dat ik aan mezelf ging twijfelen haha.