Ja zo zeggen ze het ook niet maar wel dat als je naar een land gaat dat bij aankomst nog groen of geel is maar tijdens je verblijf veranderd naar oranje of rood dat je quarantaine voor eigen rekening is. En dat vind ik een beetje flauw
Waar staan jullie zondag?
Hahaha ja dat is dan weer oneerlijk maargoed ik verdien zo weinig dat dit me niet eens raakt
Bek verbrand aan een pizzabroodje. Dat zal mij leren om toch iets ongezonds als avondeten te nemen terwijl ik had afgesproken om iets gezond te eten.
Jeeeeeeeeezus wat is de kwaliteit laag op Tinder. Mijn god. Waar zijn alle normale mannennnnnn
Wij hebben dat ook en dat hebben ze al vanaf het begin zo gecommuniceerd. Ik heb er nooit over nagedacht dat het vreemd is:p
Een koppel naast mij in communiceert heel onaardig met elkaar over een samenlevingscontract of huwelijk oid, ook met enigszins verhefde stemmen. Gelukkig heeft de vrouw op een onaardige manier tegen haar partner gezegd dat hij moet kappen met klepperen met het prullenbakje.
Oh dat is kei leuk!! Waar staan jullie?
Mijn werkgever heeft 0% zeggenschap over wat ik in mijn vrije tijd doe.
De tweede vriendin uit mijn vriendinnengroep is zwanger. Ik ben heel blij hoor! Maar ik heb ook het gevoel dat ik achterloop ik het leven. Vooral ook omdat ik de enige single ben van ons en men altijd zegt dat je moet trouwen voordat je predikant wordt, omdat anders niemand je meer wil als vrouw. Maar aan de andere kant zijn zij ook allemaal tegen het feit dat ik predikant wordt en ben ik pas 22! Dus ik moet het maar gewoon relativeren. Ik wil ook helemaal nog niet trouwen en nu al kinderen. Dus even schijt aan de druk in de christelijke wereld. Einde rant
Duende aan de Lindengracht
merci en eet smakelijk!
Jij ook alvast!!!
Ik kan begrijpen dat je je zo voelt, zeker als je omgeving er vaak een bepaalde opinie op nahoudt m.b.t. kerkje, boompje, beestje. Maar uiteindelijk is er geen one-size-fits-all oplossing voor een gelukkig leven waaruit je voldoening haalt. Ga vooral je predikantendroom achterna en dan komt de rest ook wel. /eindepreek
Die bestaan niet. En als je denkt woow heb ik nu ineens een normaal gesprek?! Dan zijn ze de volgende dag eng stil.
Mannen zijn raaaar
Of een die na de initiƫle hoi al vraagt waar ik woon. Doe even rustig.
Pff ik ben op een feestje, maar ik ken niemand behalve de jarige en die zit 100m verderop. Niemand praat met me. Voel me enorm bekeken. Meh
En als je naar de eerste beste persoon gaat die een beetje aardig lijkt? Gewoon Hoi zeggen evt vragen waar je de jarige van kent.
Dat zou wel kunnen! Volgens mij kun je 1 keer per dag beboet worden voor fout parkeren, normaliter krijg je er inderdaad geen waarschuwing voor, maar gelijk een boete.