Wat je even kwijt wil #40

Moet een beetje gniffelen om de mensen die al de hele dag in de file staan richting Zandvoort en nu mogen omkeren. Eigen schuld, wat is er zo moeilijk aan de regel vermijd drukte

10 likes

Ik vind het altijd een beetje kut als ik in het weekend niet alleen thuis ben :upside_down_face: ben dan ook opzoek naar iets 100% voor mezelf :sweat_smile:

Ik lees net bij Sylvana IJsselmuiden dat soldaat van oranje hervat wordt!!! Is dat even fijn meiden!!!

4 likes

Wow dat had ik niet verwacht zeg

10 likes

Ik wil eten bestellen maar weet in deze hitte niet wat. Heeft iemand tipsss

Ha, bewijs dat de zaterdag de laatste dag van de week is @BathildaBagshot

1 like

Wegens succes verlengd ???

1 like

Pokebowl

1 like

Onze pita gyros is onderweg :biggrin:

1 like

Op een terras in de schaduw met wind is het wel prima! Beter dan mijn huis, de lobby van de hel. Niet dat er veel schaduw plekken zijn want blijkbaar vindt de rest het wel prima om in de knallende zon te bieren/ wijnen.

1 like

Deze klant bedoeld het niet eens grappig, op vrijdag kan ik deze ellende echt niet aan. Nog 20 min afzien en dan klaar…

1 like

Burritobowl.

Elke dag.

Ik ben echt dom. Ik had een ticket gekocht om te gaan zwemmen. Er zijn hier 3 locaties. Maar de locatie waar ik altijd ga is tijdelijk dicht dus ik de bus pakken naar de andere, blijkt die ook dicht te zijn. Ik had dus de verkeerde locatie gepakt. Nummer 3 was wel open.

Hele omgekeerde wereld, niet leuk

1 like

Ik krijg morgenavond visite dus had een hele schoonmaakplanning voor vanavond + ik moet nog hardlopen, maar ik ben als een zeester op mijn balkon gaan liggen en denk dat ik hier wegsmelt

Ik ga morgen weer uit eten in een tapasrestaurant dat @LizzyBennet me ooit aanraadde en ik heb nu al trek

3 likes

Ik kreeg net een mail van mijn werkgever over op vakantie gaan met de conclusie ga maar niet anders krijg je twee weken niet betaald. Prima :+1:t3::+1:t3: Ben benieuwd hoe ze dat rooster technisch gaan bolwerken ook. Ze redden het met de normale bezetting al niet

Ik heb de ijskast eindelijk eens schoon gemaakt en alles over de datum weggetyft en alles ~georganized.

Alleen wil ik nu steeds de ijskast opendoen om ervan te genieten, maar het is veel heet en het ding staat helemaal te loeien omdat ie zo warm wordt steeds open staan.

5 likes

Fototje maken.

1 like