Wat je even kwijt wil #40

Ja dat heb ik dus net al gedaan maar meer dan hoi komt er niet uit. Dan ratelen ze met de rest verder. een iemand draaide zich zelfs letterlijk ommet de rug naar mij…Ben er pas net maar heb echt zin om weer naar huis te gaan :frowning:

1 like

Gewoon gaan hoor! Ik vind het al knap dat je bent gegaan als je niemand kent. Had ik niet gedurfd. Of zet het op een zuipen, dan is contact maken ook wat makkelijker

3 likes

@ParisDarling Gefeliciteerd!

Ik heb z;n zin in een ijskoude koffie, krijg gewoon bijna zin om naar bed te agan zodat het eerder zaterdag is.

1 like

14 likes

Heb je dit zelf gemaakt?

2 likes

Ik heb 10k stappen gezet en een pak cranberrysap gedronken. Weet niet wat ik hiermee wilde bereiken maarja

5 likes

Warme vlaai? :joy:

ik ook 10k en heb drie ijsjes gegeten vandaag

2 likes

Ik krijg me nu toch een mooie openings zin.
“Waar zit je dan”
Geen hoi niks hahaha.

2 likes

Heerlijk

1 like

Ah dat in vervelend :frowning: Hoop dat je het inmiddels wat meer naar je zin hebt

Ja dan merk je toch dat ik op de kunstacademie heb gezeten he

8 likes

Is dit jouw website?

1 like

Zo druk was het nog niet half waar ik was (gelukkig :see_no_evil::innocent::innocent:)

1 like

10 likes

Ik durf niet naar bed toe, omdat ik het gisteren dus niet helemaal goed ging toen ik in bed lag. Ben wel supermoe :expressionless:
Ik word vooral moe van mezelf en mijn gedachten :woman_shrugging::no_mouth:

lekker je bed in met een boekje! Even je gedachten verzetten en dan lekker slapen

1 like

Proberen rustig te worden in je hoofd (dat klinkt raar) even goed in en uit ademen en dan naar bed. U can do this! Ben je nog naar het strand geweest vandaag? :heart:

1 like

Ja thanks, lig er net in en ga idd even lezen en misschien een meditatiefilmpje kijken.

Ja, was echt fijn ondanks dat ik mega moe ben nu :sweat_smile:

2 likes

Mn oppaskat negeert me al anderhalf uur en hij moet naar binnen ‘s nachts. Ik ben zo moe en geirriteerd, ik kan wel janken