Eten zal je wel al geprobeerd hebben. Ligt er ergens zo’n laserlampje? Zo krijg ik mijn andere kat makkelijk naar binnen.
Ik slaap bij mijn vriend en hij heeft airco op z’n slaapkamer! Ik ga dus heeeeerlijk slapen nu.
Ik ben echt beledigd dat nog niemand mijn auto heeft willen kopen
Noooo die leuke mini
Why doe je hem weg als het de mini is.
Het is de mini ja Omdat ik er wel ook een leuke auto voor terug krijg en iets ruimer met uitzicht op de toekomst
Hoop dat je hem snel kwijt bent, hele leuke auto.
Wat voor auto neem je nu als ik vragen mag?
Ik zou graag een golf gti willen, een bmw 1 serie of een mercedes a klasse. Als het maar snel is en isofix heeft Maar eerst de mini maar eens verkopen, want loopt echt geen storm helaas
Ik heb hem naar binnen gekregen maar hij heeft me wel gekrabt en nu ben ik bang voor tetanus
Was met de auto dus dat kon niet. Heb nog even gepraat met iemand en ben nu alweer een tijdje thuis. Misschien niet heel gezellig, mja dit was ookniet leuk. Voelde me echt onzichtbaar
Gewoon even uitspoelen de wondjes
Ja heb net schoongemaakt en beetje betadine opgesmeerd. Loop morgen wel even langs de ha…
Het is morgen zaterdag schat
Oh
Meestal is het niet nodig. Ik heb heel wat krabwondjes van katten gehad.
Heb ik eindelijk isofix heb ik geen baby
Dankje voor de geruststelling
Prachtig
Waarom is Disney+ nog niet beschikbaar in België? Ik wil zo graag Black is King kijken.
Ik werk in het onderwijs dus heb nu 6 weken vakantie en dat vind ik heerlijk, maar tegelijkertijd word ik ook weer zo geconfronteerd met mijn eenzaamheid
Zo dat lucht wel al een beetje op.
Bij ons zeggen ze " we kijken wel wat we doen als het echt aan de hand is, maar gebruik je gezond verstand".
Verder niets.