Oh klinkt heel fijn! Maastricht is echt super leuk.Ik heb dan altijd toch een beetje dat buitenland gevoel als ik daar ben.Doe ik gewoon alsof ik in Brussel of Parijs ben haha.Geniet ervan!
Ik vind boren om 22:50 best wel laat? Of ligt dat aan mij?
Ja opbokken
Ja vind ik ook inderdaad! Ik ga er eigenlijk niet zo vaak heen terwijl het minder dan een uurtje rijden is. Denk dat ik het nu wel ontdekt heb haha Dankjewel!
Ja ik ga wel even drama maken in de facebook groep van het complex. Echt zo’n afvoerputje waar iedereen toch al loopt te zeiken op elkaar
Misschien een sta bureau als je die mogelijkheid hebt? Dat is wel echt goed voor je houding en de afwisseling. En sowieso elk uur 5 minuten bewegen. Je hebt ook YouTube filmpjes met oefeningen van 2/3 minuten voor beweging/stretchen!
Ja zo’n lekker passief agressief berichtje in de trant van: aan degene die het gisteravond nodig vond om om elf uur (!!) 's avonds te gaan boren: dankjewel! Ik wil toch al niet slapen
Ik werk de laatste weken 6 dagen per week en ben helemaal kapot maar vind het ook wel weer fijn ofzo. Lekker sparen en veel kleding kopen En m’n Duits is ook weer helemaal opgekrikt door alle toeristen hier
Het is weer 23.30 en wie krijgt weer peper in dr reet om de hele kamer te verbouwen en op te ruimen?
Wanneer je de hele dag je raam dicht hebt gelaten en je om 23:30 de mug aan het zoeken bent die jou zojuist geprikt heeft fml.
Heel veel dank aan degene die bugles met aioli tipte
Wow wat heftig, heel erg veel sterkte!
Ik kan niet slapen
Ik ook niet en moet morgen weer vroeg op
Ik ook, het gaat ook nog eens een lange dag worden. Ik denk dat ik even uit bed ga, een peuk roken en over 15 min weer ga proberen. Succes met slapen
Ik ook niet zit nu als een of andere alcoholist beneden met een biertje in de hoop dat me dat wat slaperiger gaat maken
(ik heb een blaasontsteking en kan niet slapen van de pijn en omdat ik om de 5 min moet plassen)
Waarommmm lig ik nog wakker om 1.18, om 5.30 gaat de wekker alweer #teaminsomnia
Ik denk het bij mij dus echt door volle maan.
En die kl*te buren.
Nou mijn blaasontsteking is gevorderd tot bijna puur bloed plassen. En ik slaap dus nog steeds niet