Wat je even kwijt wil #40

Ik had niet om vijf uur een dutje moeten doen van 1,5 uur, ben nu nog steeds wakker namelijk.

1 like

Ik word he le maal lek gestoken. Echt mn hele lichaam jeukt
 ik word nie goed

1 like

Oh wat heftig :pensive: als je er over wilt praten, mn inbox/insta staat voor je open hoor :heart:

1 like

Staat genoteerd en ik zal het onthouden haha!

Het pakje stond geweldig overigens, dus ik was mega blij! :smile: :smile:

1 like

Moet je van bier juist niet meer plassen?
Ik hoop dat je nog hebt kunnen slapen!

1 like

Dit klinkt niet echt lekker! Ben je al naar de huisarts geweest?

1 like

Ooh klinkt heel heftig! Kun je dingen “herstellen” ?
Ik hoop dat het snel weer beter wordt voor je!

1 like

Wat een @#!*" nacht. Pas tegen 2.30 in slaap gevallen. Succes allemaal met werken vandaag :pray:

Vriend ligt nog KO,
Nijnies hebben eten en zijn tevreden.
Lekker wakker worden zo :slight_smile:

3 likes

Hmh voel me niet helemaal fit en wederom gesloopt. Misschien had ik iets rustiger moeten doen met m’n kantoor de afgelopen dagen :roll_eyes:

Gelijk even de huisarts bellen. Bloed plassen os niet de bedoeling

Zo droog dat voorstukje van hello goodbye: ‘We hebben onverwachts kinderen gekregen. Ik noem het kindersuprise.’ :woman_facepalming:

5 likes

Pff hier ook een slechte nacht, maar volle maan dus lees ik net. Dan heb ik dat inderdaad wel vaker :expressionless:

Je moet volgens mij nog een aanvraag doen, staat hier uitgelegd

1 like

Echt zo chill als je wil gaan studeren met je nc koptelefoon maar ontdekt dat je de nc aan hebt laten staan en de koptelefoon nu leeg is love it

3 likes

Ik ben al gaan zwemmen vanmorgen. Had heel veel moeite met uit bed komen, maar toen ik in het water lag was het lekker :innocent:
Nu wil ik eigenlijk weer naar bed toe, maar gelukkig voor mijn slaapritme komt er straks een vriendin langs :joy:

9 likes

Je zou het niet zeggen als je naar de verpakking kijkt maar dit is zo geweldig, perfecte balans tussen romig, knapperig en zout. Die vriendin had laatst een pot meegegeven aan haar broer voor mij maar hij heeft het toen zelf opgegeten :hot_face: ik snap de verleiding dus ik kan het hem niet kwalijk nemen maar ik ben wel nog steeds verdrietig

8 likes

Oee als mijn vriend vrij kan krijgen dan gaan hij en een vriend van hem volgende week woensdag het laminaat leggen. :grin::star_struck: Nu al zin in

1 like

Ik ga vandaag elastiek kopen en veiligheidsspelden en dan ga ik als een ware assepoester mn korte broekjes innemen zodat ik ze gewoon aankan zonder dat zn van mn akka zakken en hopelijk krijg ik het ook voor elkaar mn rokken in te nemen. Hittegolf coming, ik moet helemaal prepared zijn met leuke kleren

13 likes

Knuffel :heart:

1 like