En ik ontdek een zwempak dat eigenlijk is te kort is voor me, ergo: wedgie + bote poes, best als body kan
Nou jongens, mijn urban farmer haanhoudende buren hebben weer nieuwe huisgenoten, baby kwartels. Godsamme wat maken die een kutgeluid, de haan is er niks bij.
Ik vrees dat het na hun tijd is. Ik had ook een keer een brugklasser die niet wist wie Samson en Gert waren.
En daarnaast: als je slank bent kan je je misschien zo voelen, maar je bént niet dik (voor de buitenwereld). Je past in vliegtuigstoelen, het OV, kan bij normale winkels kleding kopen, wordt niet gediscrimineerd om je gewicht. Je zal nooit de nadelen ervaren waar dikke mensen wel dagelijks mee moeten leven, dus het is gewoon niet hetzelfde.
Dit breekt mijn hart.
Mijne ook maar tijden veranderen. Over 10 jaar kennen ze ook geen Bratz meer.
ik denk ook nog regelmatig aan @pronkjewail
âIk voel een generatiekloofâ zou een collega dan zeggen
Aah nu moet ik huilen
Wat ontzettend lief van je
Ik sta echt op uitbarsten. Hopelijk kan deze vulkaan zich nog even een weekje inhouden.
Kreeg net de vraag of ik ook vakantie wil hebben. Ik heb niks op de planning en volgens mij heeft mijn vriend ook geen vakantie (hij neemt af en toe gewoon een dagje vrij) maar het is wel een goed excuus om deze week met de hitte lekker thuis te blijven dus ik heb nu een mini vakantie. Lekker deze week Harry Potter kijken 's avonds want heb zin om alles weer te kijken.
Dat begrijp ik dat je dat vind. Ik heb de stories die @Dombo aanraadde bekeken en dat was voor mij waardevol. Dik is een omschrijvend woord wat in principe geen waardeoordeel zou moeten hebben, maar waarin mensen hun eigen issues in projecteren en dat is natuurlijk lullig voor anderen. En daar heb ik mezelf ook wel eens schuldig aanGemaakt. Voor mezelf ga ik erop letten en zal mensen er op aanspreken.
Dit is toch altijd in augustus
Ik ga straks mn tetanusprik halen, wel een dag te laat maar goed. Echt voor het kleinste wondje ooit, ik snap niet waarom ik zo paniekerig ben
Lekker op de Veluwe gewandeld net, nu met een caramel frappé weer onderweg naar huis. Superleuke dagen in het hotel en Arnhem gehad
De collectieve verbazing begint ook altijd in augustus
Haha true
Ik wil heel graag een soort hiphop dans duo zijn met een knappe man die goed kan hiphoppen en t mij kan leren. En dat we dan samen hele toffe choreos makenâŠ
Misschien moet ik mn tinder bio aanpassen naar " Alleen swipen als je een hiphop choreo met me wilt maken"
Wil iemand me ff inlichten als de chocoladepepernoten bij de HEMA liggen?