Ik zou eerder boos worden van het feit dat het een klein schap is.
Ugh ga weg ik wil eeuwig zomer
Ben op zoek naar een kralen ketting, vind een supermooie op internet. Hoppa 200 euro, oké bye laat maar😂 al geen zin meer om verder te zoeken he haha
Geen zin meer en ik heb overal pijn.
Ik val echt in slaap op 't werk, Jezus ben zo moe nog een dik uur en dan kan ik naar huis.
Wow ik ging een treadmill hiit training doen en ik ben echt fitter dan ik dacht. Mega simpel, acht keer een minuut rennen op 9,5/10 km per uur en dan 90 sec op 5 km per uur lopen. Maar vond het zo goed te doen terwijl ik rennen echt haat. Nu ga ik een ijsje eten en assepoesteren
@Runnerlongs veel plezier!
Ik ga zaterdag met een vriendinnetje zwemmen en nu heb ik bedacht dat ik dat vrijdag in mijn eentje ga doen. Zin in
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een massage gehad. Mijn rug zit muurvast blijkbaar en nu ben ik een beetje beurs. Maar wel met wat meer bewegingsvrijheid.
M’n creditcardrekening is betaald maar dat is nog niet zichtbaar op m’n betaalrekening en nu weet ik niet hoeveel geld ik nog heb, wordt het er dan nog vanaf getrokken of is het nu wat het is?
Ik heb deze week nog vakantie en geen flauw idee wat ik allemaal wil doen.
Als je beschrijft wat je zoekt is er hier vast wel iemand die wat weet!
M’n eeuwige luxeprobleem weer: ik kan niet kiezen wat voor eten ik ga bestellen.
Ik stapte gisteren per ongeluk met mn mondkapje in mn broekzak de bus in😱. Was t helemaal vergeten! Toen er een andere passagier instapte met mondkapje op dacht ik er weer aan en heb ik hem snel opgezet. Maar de buschauffeur had er helemaal niks van gezegd (Er waren geen andere passagiers).
Bij mij wordt het er dan nog van afgehaald. Kun je niet naar je credit card rekening gaan en dan de vorig periode ophalen? Bij mij staat er dan wel een totaalbedrag dat is afgelost. Duurt meestal 1 of 2 dagen voordat ze het van m’n lopende rekening afhalen . Ik heb ing trouwens
ja ik ook, dus dan gaat het er nog vanaf denk ik (helaas haha)! Thanks!
Mijn bovenburen zijn terug van vakantie Sad
sinds ik hier las dat dit zo’n ding op LinkedIn was, krijg ik het overal aanbevolen
die titel klinkt trouwens echt als een ding van de speld ofzo
Ja terwijl is dit nou zo’n echt zo’n prestatie? Ze moest misschien naar vmbo en nu heeft een hbo diploma?
Ja en het luzac en nog steeds 110 spelfouten
Ja, vind dat zelf wel een prestatie. Zelf werd ik altijd als ‘dom’ bestempeld omdat ik op vmbo basis heb gezeten. Ondanks dat ik extra werk deed van kader, ze lieten mij niet over gaan naar kader. Achteraf denk ik dat het voor de school hun eind examen beoordeling is geweest. Anyhow, ik heb op het MBO niv 2,3 en 4 versneld gedaan. 1 jaar niv 2 (plus nog stage), niv 3 in 1,5 jaar (plus nog stage) en niveau 4 in 2 jaar (ook nog stage). Het sloot allemaal aan de niveaus qua opleiding. Maar ja, zelf vind ik het wel een prestatie als je van het vmbo/mbo afwerkt naar HBO.