Er komt ineens water uit het plafond. En m’n huisbaas neemt de telefoon niet op.
Aint life beautiful
Echt lof it
even aanbellen bij de bovenburen?
Heb het ook ooit gehad, het liep langs de muren naar beneden. Zo kut.
Zijn er niet, huis wordt verbouwd en deur zit op slot
Ojee! Niet noodnummer van de brandweer/politie ofzo?
Ik zit (erg sneu) in m’n eentje aan de gin tonics maar eigenlijk vooral voor de kersen die ik er dan ingooi, om die aan het eind op te kunnen eten.
Heb t idee dat het stopt is met druppelen, er hangen nog wel wat druppels maar heb al tijdje niks horen vallen. Dis misschien valt het mee.
Ohjee daar zou ik ook even van schrikken, verwacht je niet per se haha.
Vervelend dat je je niet helemaal kon ontspannen en verdrietig was, hopelijk een 2de keer beter.
Ik ga het mezelf cadeau doen in mijn eerste week vakantie denk ik, dan heeft mijn vriend nog geen vrij dus wil ik even lekker wat me-time plannen.
Same
Ik ook. Moet er al de hele avond door huilen. Al ben ik dat zelf schuld omdat ik weer op twitter moest kijken
Ik vond het echt fijn. Ik had het via treatwell geboekt en je kan daar kiezen door wie je gemasseerd wil worden.
Ze deed eerst een soort intake en vroeg wat voor beroep ik deed en wat mijn klachten waren e.d. Tijdens het masseren legde ze ook uit wat ze deed. Het was een bindweefselmassage dus het deed wel best pijn omdat ik helemaal vast zit. Maar hangt natuurlijk net van het type massage af. Ik vind het iig prettig en ik ga over 3 weken weer.
Na mijn eigen alpaca topic en alpaca meeting is het nu tijd voor een alpaca tattoo. Heb gemaild voor een afspraak. Zin in
Wil ook ooit nog echte alpacas, maar dat is een dingetje voor op mn visionboard of loa.
Mijn alpaca wereldoverheersing is redelijk volbracht. Dus het is tijd voor een volgende stap.
Ik heb een van mijn oude backups gevonden en gesprekken via msn waar ik me nu zo ongemakkelijker over voel; het lijkt wel alsof ik de teksten van iemand anders lees. Delete delete delete.
Hahaha zo herkenbaar ik ging laatst mn oude mails lezen denk brugklas periode? Toen we niet op msn konden tijdens vakantie echt goud xoxo mis mn moppie wjnmk. Chill out je hebt diegene 2 dagen niet gesproken oke.
Haha, en ook momenten dat ik dacht “oke jongere zelf, jij denkt dat je volwassen bent.” Maar ik vind het ook wel weer leuk om te zien hoe ik gegroeid ben als persoon en daar hou ik me maar aan vast
Ik heb het de laatste weken mentaal echt zwaar. Elke dag huilen en verdrietig zijn. Nu heb ik vandaag een bak goedkope straciatella ijs gekocht en ik heb het nog niet eens gegeten en dat gaat vandaag ook niet meer in mijn pens passen maar de kennis dat ik het in huis heb maakt me gewoon even zooo gelukkig
Ik ga donderdag met mn bff mn verjaardag vieren.
Ik was 2 april jarig…
Very good very nice.
https://www.zwangerschapspagina.nl/forums/de-lounge/ ik kwam op dit forum terecht en ze halen veel inspiratie van hier geloof ik :’)