Basis school. Terug naar de basis a.u.b.
Maar ze heeft gewoon havo gedaan en toen hbo
Oh dan neem ik mijn verhaal gelijk terug. Wtf
Ik las vanochtend ook weer een āIām graduatedā bericht op LinkedIn. Helemaal in het Engels geschreven (maar geen engelstalige opleiding of wat dan ook) en dan ineens van die hele hollandse namen tussendoor zoals āIād like to thank Jan de Vries and Marietje van Amerongen for the supportā
Hoezo?
Ik heb serieus nog overwogen om te solliciteren op een vacature van een Luzac-vestiging. Gewoon om te kijken hoe het daar is.
Kak
Ik heb daar ooit examentrainingen gegeven⦠Denk maar niet dat je in je salaris iets terugziet van die belachelijke bedragen die ouders ophoesten zodat hun kind net door 1 niveautje hoger gesleurd kan worden
Ohja precies deze kwam bij mij ook langs op linkedin. Ik stoorde me ook aan die spelfouten idd. @Luzarl @anon42392789
I know, maar een gesprek had me alsnog vermakelijk gevonden. Zien hoe die instelling zichzelf de hemel in prijst. Zogenaamd topkwaliteit, veel persoonlijke begeleiding blablaaablaa. Ik heb heel lang tussen die soort types gezeten als tiener/twintiger. Ook een leuk contrast met de doelgroep waar ik nu mee werk.
Ohhh die handjes Ik ben blij dat ie van zijn/haar foutjes heeft kunnen leren
@anon42392789 Ik heb ooit tweede correctie voor centraal examens gedaan voor Luzac. Zij had overal punten extra geteld die niet terecht waren, en die vrouw bleef maar zeuren of ik echt zo streng moest zijn. Eh ja, je moet gewoon volgens het correctie model nakijken, ik doe niet voor niets tweede correctie.
Klopt er is een nieuw winkelcentrum gekomen! Aquis plaza, mooi ding!
Ja, bij het horen van āluzacā haak ik af hoor.
Aquis plaza is echt top! Als je van Zara/H&M e.d. houdt kan ik je zeker de winkel Reserved aanraden, echt een van mijn favorieten!
Er is hier de afgelopen twee of drie winters een muis in de keuken. Hij komt 's avonds even kijken, scharrelt wat rond en verdwijnt dan weer. We hebben nooit overlast gehad met keutels of iets kapot en het was een heel lief, klein, schattig muisje.
Alleen hebben we nu de afgelopen week een andere, grotere muis gezien. Hij komt ook overdag en er liggen nu wel keutels op de grond. Ben bang dat hij niet alleen is en ook omdat ik nu een kind heb, vind ik het idee van een muis in huis niet zo chill.
Hij laat zich alleen echt niet vangen. We weten wel waar hij vandaan komt, maar kunnen dat niet verhelpen zonder de keuken te slopen. Heeft iemand nog diervriendelijke tips om een muis weg te krijgen? Een kat nemen, is helaas geen optie.
Kan je geen bedrijf zoeken die het op een diervriendelijke manier verjaagt?
Ha, iemand die ik vorige week zag, is afgelopen weekend ziek geworden, dus ik ben uit voorzorg ook alvast niet meer buiten geweest de afgelopen dagen. Nu bericht gekregen dat het geen corona is en nu voelt het alsof ik als een vrije vogel weer de wereld āin magā (momenteel betekent dit vooral naar de supermarkt en gaan werken, haha ).
Ik heb van die dingetjes in het stopcontact met sonar oid⦠hielp bij mij zelfs goed tegen ratten
Ohja, misschien wel! Had daar helemaal niet aan gedacht, dacht dat die altijd met gif werken.
Dat kan ik idd nog proberen, @Karl_Lagerfeld, nog niet gedaan. Thanks!