Ik heb sencha
Haha hier zou ik ook zo vol enthousiasme van zitten, wat leuk!
Ik heb zijde, maar word best makkelijk wakker en schrok me ook helemaal de tering van dat standaard geluid. Deze is wat ālieverā
Hahahaha ooh jaa. Brb even een bank overvallen
Ik heb een telefoon die elke keer als ik een wekker zet zelf een willekeurige toon kiest. Ik vind dat wel leuk, altijd een verrassing en ik ontwikkel geen haat voor een bepaald geluidje.
Moet vandaag aan de studie. Dus net alle plantjes water gegeven, stekjes geplant, ga zo ergens koffie drinken, dan nog naar de sportschool en vanavond wandelen.
Gefeliciteerd
Ik heb 30 juli een groot bedrag teruggekregen van paypal maar het staat nog steeds niet op mn rekening ik ben arm geef me
@Oprah gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerddddd!
Gelukkig zat mān kaak al niet vast geklemd omdat ik zoveel stress van werk heb (sarcasme) nu hebben we er nog een klant bij. Ik weet gewoon niet meer waar ik t moet latenā¦
Gefeliciteerd
Ik ben natuurlijk weer zo dom geweest om het herhaalrecept van mn pil tot het laatste moment uit te stellen en nu ben ik erdoorheen, heb al twee dagen geen pil genomen en mn lichaam denkt meteen: AAAHHHHHH WE KUNNEN WEER lockdown is over, open the flood gates of hell. Het is me weer geheel duidelijk waarom ik die teringpil altijd doorslik. Ik weet best dat ik eierstokken en een baarmoeder heb, ik hoef ze niet elke twee sec te voelen.
Ik moet echt zo ontzettend wennen aan weer de hele dag in mijn uppie achter de laptop zitten en dingen āmoetenā/verplichtingen hebben. Voel me ook totaal niet opgeladen.
We gaan het onderzoek toch via beeldbellen proberen
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ga je het vieren?
Mijn buren hebben sinds kort een hek rondom de voortuin inclusief een poortje, ze zetten hun scooter (zoān brede ook echt) altijd in de voortuin en de buurvrouw heeft zo veel moeite met dat poortje. Elke keer rijdt ze net niet langs het poortje maar net raakte ze m volop en nu zit er een mega kras op de scooter hehe
Mijn zus heeft een heel zware baan en belde me net helemaal in tranen op toen ze klaar was met werken, inmiddels gaat het geloof ik wel weer maar vind het zo heftig soms om te bedenken wat ze allemaal moet handelen, mijn kleine zusje
Ik kan me niet concentreren op werk want heb het nu al warm
Ik heb zoān verzwaarde hoelahoep gekocht, super enthousiast, en nu blijk ik niet te kunnen hoelahoepen Mān zusje en een vriendin konden het in 1x met mijn hoepel en ik ben al dagenlang aan het kloten. Heb gister zelfs mijn hoepel weggegeven en diezelfde avond een nieuwe besteld omdat ik het niet kan hebben dat ik het niet kan. Ben nu helemaal bezweet en niet van het hoepelen maar van de 1000 pogingen totā¦