Wat je even kwijt wil #40

Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte :heart:

1 like

He shit, dat klinkt naar en moeilijk. Kun je stapje voor stapje weer opbouwen naar waar je wilt zijn? Sterkte :two_hearts:

2 likes

:heart: :heart: :heart:

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Wat heftig zeg. Ben je veilig?
Hopelijk kun je tot rust komen nu :heart:

1 like

Er is echt wel plek op het forum om het hier over te hebben hoor. Maar begin zoals @anon12348926 zegt dan vanuit jezelf, vanuit je eigen twijfels of overpeizingen. En niet vanuit een oordeel.

Denk dat het bij iedereen in het topic ‘rammelende eierstokken’ sowieso wel speelt.

1 like

Wij deden dit ook wel op school. Had ook wat van die wnf kinderen in mn klas. Was daar op mn basisschool best mee bezig. Maar op de middelbare was dat weer helemaal weg.

Jeetje wat rot! Heel veel sterkte :heart:

1 like

:heart:

1 like

Klinkt super heftig, sterkte :two_hearts:

2 likes

Ik ga volgende week op vakantie. Waar naartoe en welke dag? :man_shrugging:t5:

7 likes

Ik vind dit heel grappig. Onverwachte intertekstualiteit :joy:

1 like

Net bureau burgwallen gekeken. Nu wil ik ook een man die politieagent is. Zo sexy :heart_eyes:

5 likes

Hahah ik vond het allemaal zulke onaantrekkelijke aardappels. Doe mij iemand aan de andere kant (Riooooo)

WAAROM staat de verslaggever van RTL zonder shirt op tv!!??

Zou toch weer eens wat anders zijn, als hij net voor Schiphol afslaat en hij voor het gemak maar even een soort starvation heeft geboekt👍

4 likes

Ben weer thuis maar te lui om normaal boodschappen te doen/te koken.Dus er zit nu een pizza carprese in de oven en tot die klaar is lekker toastjes met kaasplankje en een glas wijn :heavy_heart_exclamation:

2 likes

Het is denk ik vooral het uniform wat ik sexy vind want die zonder vond ik al minder hahaha

1 like

Hahah nee dat leuke regenboogstrikje deed t niet voor je?

Klinkt heftig, hopelijk kun je thuis bijkomen en alles weer een beetje gaan overzien. Goed dat je een veilige plek hebt gezocht

1 like

:joy::joy: Nee ik knapte er op de één of andere manier toch een beetje op af…