Wat je even kwijt wil #40

Hahah nee dat leuke regenboogstrikje deed t niet voor je?

Klinkt heftig, hopelijk kun je thuis bijkomen en alles weer een beetje gaan overzien. Goed dat je een veilige plek hebt gezocht

1 like

:joy::joy: Nee ik knapte er op de één of andere manier toch een beetje op af…

Heel veel sterkte :heavy_heart_exclamation::heavy_heart_exclamation::heavy_heart_exclamation:

1 like

Gelukkig. Rustig aan :heart:

1 like

Sterkte :heart:


Mijn dagje Maastricht was echt heerlijk. Was beetje bang dat ik het niet leuk zou vinden in m’n eentje (ok met hond erbij dan), maar was echt heel relaxt. Ook drie keer op terrasje gezeten. Enige vervelende was als ik naar de wc moest, en de hond dus moest achterlaten of meenemen :joy: (allebei niet heel handig haha)
Vandaag 20.500 stappen gezet en nu lig ik in bed. Morgen naar Monschau en omgeving met mijn ouders! Moet wat als de vakantie naar Bali niet doorgaat :sweat_smile:

13 likes

NACHTMERRIE
afbeelding

9 likes

Oh klinkt heel fijn! Maastricht is echt super leuk.Ik heb dan altijd toch een beetje dat buitenland gevoel als ik daar ben.Doe ik gewoon alsof ik in Brussel of Parijs ben haha.Geniet ervan!

2 likes

Ik vind boren om 22:50 best wel laat? Of ligt dat aan mij?

2 likes

Ja opbokken

6 likes

Ja vind ik ook inderdaad! Ik ga er eigenlijk niet zo vaak heen terwijl het minder dan een uurtje rijden is. Denk dat ik het nu wel ontdekt heb haha :slight_smile: Dankjewel!

Ja ik ga wel even drama maken in de facebook groep van het complex. Echt zo’n afvoerputje waar iedereen toch al loopt te zeiken op elkaar

4 likes

Misschien een sta bureau als je die mogelijkheid hebt? Dat is wel echt goed voor je houding en de afwisseling. En sowieso elk uur 5 minuten bewegen. Je hebt ook YouTube filmpjes met oefeningen van 2/3 minuten voor beweging/stretchen!

Ja zo’n lekker passief agressief berichtje in de trant van: aan degene die het gisteravond nodig vond om om elf uur (!!) 's avonds te gaan boren: dankjewel! Ik wil toch al niet slapen :thumbsup:

6 likes

Ik werk de laatste weken 6 dagen per week en ben helemaal kapot maar vind het ook wel weer fijn ofzo. Lekker sparen en veel kleding kopen :+1: En m’n Duits is ook weer helemaal opgekrikt door alle toeristen hier

2 likes

Het is weer 23.30 en wie krijgt weer peper in dr reet om de hele kamer te verbouwen en op te ruimen?

afbeelding

21 likes

Wanneer je de hele dag je raam dicht hebt gelaten en je om 23:30 de mug aan het zoeken bent die jou zojuist geprikt heeft fml. :triumph:

1 like

Heel veel dank aan degene die bugles met aioli tipte :v:

3 likes

afbeelding

1 like

Wow wat heftig, heel erg veel sterkte!

1 like