Ah das kut, dat heb ik niet gelukkig. Hoeft alsnog niet te zeggen dat je het hebt hè! Hoop dat we snel gebeld worden (en beterschap!)
Volgens mij vooral sporadisch toch? Bij mij in de regio zie ik het in elk geval meer niet dan wel, maar misschien is het in andere delen van het land anders.
In de paar ( ) files waar ik vandaag in reed, deed iedereen het
Nee ik ben op dat gebied niet meer bij weet nu meer over Dré Hazes en het faillissement van de Miss Etam
Ik heb 3 dagen niet naar mijn wenkbrauwen gekeken en ik zag ineens dat ik een soort van mega wenkbrauw had. Dus net heerlijk zitten plukken ik vind dat altijd zo rustig gevend en nu weer gewoon normaal 2 strakke wenkbrauwen.
Nu een ijskoud biertje pakken en bedenken of ik netjes mijn salade ga eten of kfc ga bestellen
Morgen nog 1 dag werken en dan VAKANTIE
Kfc
Hè jammer. Daar kan ik hier niet mee aankomen.
Kan jou dan wel vertellen dat je hier al je naam, adres en telefoonnummer moet achterlaten als je in een restaurant (aka Mac Donalds) gaat eten en ze registeren de tijdens waarop je er was. En je hoeft je masker niet op te houden als je eenmaal zit. Maakt niet uit of je je eten nog niet hebt
Zo irritant niemand neemt een besluit waar we gaan zuipen vanavond
Ben echt chagrijnig, ben al 4 uur aan het reizen door allerlei omleidingen en storingen. Pfffff
Zo irritant niemand wil met me zuipen😒.
Maar jij veel plezier!
Echt prachtig, die kleintjes er ook achteraan
‘Rennen mama!’
Oh wow het valt me nu pas op dat veel restaurants nu weer gesloten zijn voor bezorging die dat tijdens de lockdown in maart/april/mei niet waren. Die zullen het nu hopelijk wel weer druk hebben maar vind het toch een beetje jammer, vooral van 1 pizzeria. Die heeft mij echt heeeel blij gemaakt met hun tijdelijke bezorging. Maar ik ga morgen zelf pizza’s maken dus dat is ook leuk. En wanneer houd m’n menstruatie eens op pff voel me ZO suf. Viel vanochtend al naast m’n bed, zo duizelig.
Ik ben nu Umbrella Acadamy aan het kijken (serie op Netflix) maar er zitten zooo veel geweld- en schietscènes in. Het voegt weinig toe aan het verhaal, je ziet vaak niks omdat het snel gaat en donker is, en het maakt superveel lawaai (wat ik echt heel ergerlijk vind, vooral van die machinegeweren die duizend schoten per minuut laten horen zijn irritant). Echt zonde want het verhaal is wel interessant en ik wil weten hoe het verder gaat maar dit bederft mijn kijkplezier wel echt.
Wij ook
FF wat zijn jullie favoriete water- of vruchtenijsjes die geen split, perenijsjes of raketjes zijn? Ik wil even mijn vriezer volproppen.
Ik snap niet waarom mensen dit geliket hebben. Als sterkte?
Wat rot zeg, waar woont hij? Hopelijk heeft ie het toch niet. Is hij getest?
Liuk!!!
Nestlé kaktus
Je moet wel van een naar kauwgom smakend knetter topje houden. Ik vind dat matig, maar de rest van het ijsje wel lekker.
Thanks allen Zelfs mijn touchpad is bezweet want de cursor verandert steeds vaag :’)