Wat je even kwijt wil #40

Mijn vriend zou een e-mail voor mij nakijken (belangrijk werk iets voor mij en zijn Nederlands is beter dan dat van mij). Maar nu reageert hij maar niet en ik wil uitloggen. Ik ga wel alvast aan het bier.

Ik ben bij een vriendin aan het kijken die een tenniswedstrijd speelt nu, ben ZO blij dat ik (toevallig) niet mee doe deze week. Je kan me na 1 minuut al opvegen.

En een collega appte, zij was voor mij naar een zitting geweest en goed resultaat behaald! Was die zaak helemaal vergeten, dus zit vol in de vakantiemodus.:sunglasses:

2 likes

Ik denj bij dat soort mensen altijd kijk je niet even om je heen ofzo. Als iedereen zn mondkapje zo draagt __ en jij zo / wie is hier dan de randebiel.

4 likes

Echt hoor. Wou dat ik hem een boete kon geven!!

1 like

Volgende keer kun je post-its meenemen en hem een bekeuring geven

14 likes

Mijn vriend had laatst ook zoiets in de trein. Een man wou naast hem komen zitten en hij had zoiets van ‘liever niet’. En toen ging die dude zo heel erg tegen zijn kind praten ‘Die meneer is bang, wij zijn niet bang let maar niet op die meneer’… Wtf…

2 likes

Triest!!! Hou je kind aub buiten je eigen domme mening

9 likes

Ik dacht even snel naar het tuincentrum te gaan hier. Helemaal blij want parkeerplaats leeg. Kom binnen en snapte gelijk waarom. Wat benauwd :joy: helemaal niet aan gedacht. Achja, wel weer een pannenkoeken plant rijker.

3 likes

In mijn huis is het maar 23 graden en verse droger handdoeken zijn me lievelings

Jezus,net de afwas weggewerkt maar het zweet gutst overal :hot_face:
En dan moet ik ook nog stofzuigen,opruimen en de was aanzetten.En vast nog 10 dingen die ik vergeten ben.

Ik heb een klacht ingediend over een parkeer transactie en het gaat langzaam. Zolang die klacht nog niet is opgelost wil ik de factuur nog niet betalen(bedrag klopt in imo niet) maar nu heb ik een aanmaning gekregen en als ik die vandaag niet betaal gaat die naar een incasso bureau. Ik heb gevraagd of ze die op on hold kunnen zetten, maar nog geen reactie.

Wat zouden jullie doen? Betalen?

Is het een boete van cjib/je gemeente? Die moet je 9/10 keer altijd betalen en dan kun je in beroep gaan, dan krijg je later geld terug maar je moet sowieso betalen.

Nee, via een parkeerapp bedrijf (tanqyou). Hmm ja misschien moet ik dat maar doen dan.

De regels van de NS / RIVM schrijven ook gewoon gewoon voor dat het mondkapje de neus en mond moeten bedekken, als dat niet gebeurt mogen ze je gewoon bekeuren. Dus als zo iemand vraagt “volgens wie” kan je gewoon zeggen “volgens de overheid.” Wat een sukkel lol. Ik ben het ook niet altijd eens met die mondkapjes regel maar hoef geen boete van €96 dus ik draag hem maar netjes over neus en mond :woman_shrugging:t3:

3 likes

Heel de dag in die hitte gewerkt en nu heerlijk op het strand.

1 like

Duitsers zetten hun alarmlichten aan als ze een file naderen. Vind dat echt fijn!
En op de enige Duitse radiozender die het deed, waren ze koekjes aan het bakken. Kreeg daar zoveel honger van dat ik de eerste de beste afslag naar een Mac heb genomen

@anon42392789 Heb je nog leuke Maskenpflicht weetjes voor mij?

Ik doe dit eigenlijk ook altijd en zie anderen het ook vaak doen in Nederland! Vind het zelf ook heel prettig inderdaad!

9 likes

Dat doen we in Nederland toch ook? Voor mij is dat in ieder geval heel gebruikelijk.

12 likes

Ik doe het inderdaad ook! Ben zo bang altijd dat ze er bij mij achterop botsen

1 like

Ik vond de test inderdaad ook helemaal niks voorstellen. Ik ging net voor de zekerheid even mijn temperatuur meten en ik heb koorts dus ik knijp hem nu wel een beetje. Maar ja, gewoon maar rustig afwachten…