Wat je even kwijt wil #40

Ja is ook zo, maar we hebben haar al 14 jaar (en heel wat meeegemaakt hittegolven dus) en ze heeft nooit zo vreemd gedaan… maar misschien is het de combinatie oud+warmte en gaat het vanzelf weer over, laten we daar op hopen :slight_smile:

Ik zat in een kort broekje en topje op de bank… maar ik had zo een zin in ijs dus over mijn broekje een decent rok aan getrokken en snel naar de avond winkel gelopen. Nu op de bank met een ijsje, ijskoud biertje en klaar voor de tweede helft man city - real

7 likes

Ja kan best hoor, herken het van de zeker 16+ kat van mijn ouders. Maar je weet het natuurlijk nooit, blijft naar al die zorgen om je huisdier

Geeft ze over / is haar ontlasting normaal? Er gaat kattenziekte rond. De inenting daarvoor is 3 jaar geldig. Misschien goed om dat even te checken (ook @alle andere kattenouders)

3 likes

Wat deed hij?

Succes met kalmeren, hopelijk voel je je snel wat fijner.

1 like

Ik kijk de hele avond al docu’s van Louis Theroux, echt indrukwekkend en ook heftig soms, zoals ouderen (en ook jonger trouwens) met dementie en kinderen met autisme

2 likes

Huh? Hoezo? Hopelijk flopt het net zoals de Passion flopte

Ik luister een plaat over enkele doodgevroren hikers in Rusland ( Dyatlov Pass incident). Dat moet toch wel zorgen voor enigszins wat verkoeling in combinatie met een ijsje.

@Vaiana Hoezo => ik dat stom vind of waarom de Amerikanen ook een eurovision gaan organiseren? :stuck_out_tongue:

We hebben op mijn werk (B.agels & B.eans) nu tijdelijk espresso tonic als ‘zomerspecial’, vandaag voor het eerst geproefd en 10/10 would recommend. Heel lekker fris, echt een goeie afwisseling op m’n standaard iced lattes (en hij kan decaf!)

10 likes

Ik probeer deze logica te snappen en ik vraag me af wat Oost-Amerika is.

Al denk ik ook dat het een flop gaat worden, maar ik zou alsnog kijken of ik ieder geval de kandidaten checken.

Ik ga deze morgen meteen proberen!

1 like

Ja waarom ze dat doen :sweat_smile:

Yess haha, benieuwd wat je er van vindt!

Amerikanen willen altijd een eigen versie van iets hebben denk ik. Net zoals films waar ze ook een eigen versie van willen als de oorspronkelijke versie in een andere taal is opgenomen.

2 likes

Ik ben net buiten geweest en zit nu binnen en Jezus het zweet gutst echt aan alle kanten. :sweat_smile: Druppels van mijn hoofd af. Niet normaal.

Welke b&b werk jij? Of hebben ze dat overal?

Ik zit buiten maar we hebben geen licht dus de buren denken dat er niemand is en ze houden allemaal diepe gesprekken over hun relatie.

@Luzarl ik heb het al bij meerdere geadverteerd zien worden!

12 likes

Nja hier in europa was hetvtoch altijd een beetje het ding dat landen uit het oosten vaak wonnen omdat zij elkaar konden verstaan.

Oh wauw deze grap ging volledig langs me heen. Bedankt voor de uitleg :’)

1 like

Zijn docu’s zijn echt goed, waar kijk jij ze?

1 like