Wat je even kwijt wil #40

Ik heb net heel fanatiek in huis staan opruimen. Mega slecht plan met dit weer maar ik zat mij al dagen aan de bende te ergeren en deed er niks aan. Daardoor werd ik alleen maar minder gemotiveerd. Dus nu net gedaan was in een uur klaar. Snel weer onder de douche gesprongen om het zweet af te spoelen en nu heerlijk in het open raam in de zon met een boek en wijntje met een opgeruimd huis :raised_hands:t5::sunny:

2 likes

Pff begrafenis regelen en iemands huis uitruimen na overlijden is natuurlijk nooit leuk, maar in deze hitte??? Echt wat een verschrikking deze week

Ik was met mijn vriend naar een meer in Duitsland gereden maar het was toch echt iets te ā€˜natuurlijk’ voor ons :joy: ook mega mega druk. Gelukkig toch nog een opblaasbaar zwembadje kunnen vinden ook

7 likes

Spring rolls en veel verse meloen, mango etc.

1 like

Mijn zin om iets te doen is geƫindigd in een soort candy crush spelletje op mijn telefoon. (Sweet fruit candy) :sweat_smile:

1 like

Kwam er geen wild zwijntje jullie spullen jatten?

8 likes

Eet voor het eerst ooit een verse perzik… nou doe mij maar gewoon perzik uit blik :woozy_face:

Of de gele trui inplaats die gele tas?

21 likes

Nee dat nog niet! Maar het had echt niet veel gescheeld

1 like

106 likes

Fuckkk :joy::joy::joy::joy::joy: omg hahahaha wat ergggg

2 likes

Een van m’n buren speelt piano buiten of met de deuren open en het klinkt echt heel mooi en rustig.

Lekker windje, hangmat, echt relaxed zo

16 likes

Wow Echt? Nog nooit een verse perzik gegeten :astonished:

4 likes

Je hebt hem toch niet gelijk gegeten terwijl hij nog hard is he?

Ik heb net een kaart in de bus gekregen die niet voor mij is, maar het is wel een sterkte wensen na iemands overlijden. Gelukkig is het niet een heel bekende naam, want anders zou het nooit lukken om de juiste persoon te vinden.

Omgggg heb net al een paar foto’s ontvangen van de shoot en ze zijn zo mooi! Nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met foto’s van mezelf. Wil ze echt met iedereen delen :joy:

Haha ok ze staan op insta.

9 likes

Hahaha oeps had het beter in het opbiechttopic kunnen plaatsen :joy:

Oh oeps misschien was dat het :sweat_smile: hij was redelijk hard ja. Kan ik ze beter in de koelkast of daarbuiten bewaren?

1 like

Daarbuiten! En gewoon wachten tot ze lekker zacht zijn dan zijn ze lekker juicy.

Ik was vergeten dat een voetenbadje echt helpt om even af te koelen!