Ik heb sinds een tijdje NLZiet en kwam erachter dat er daar heel veel op staan!
Ohh thnx, vriendin heeft dat volgens mij.
Ik wil dat Pucca weer hip wordt
Het kan zijn dat een specifieke franchisenemer iets anders doet maar in principe zouden ze hem overal moeten hebben!
Ik ben door alle ambulance programmaâs heen en ik zoek iets nieuws om te kijken. Weet iemand iets dat lijkt op ambulace UK of ambulance down under?
Lifehack: met dit warme weer slapen met een natte handdoek om je heen. Thank me later
Ik ben op een vakantiepark en bij het restaurant trad iemand op en en wij hoorden dat van een afstand dus ik dacht nog huh deze zanger covert echt veel van lange Frans.
Het was Lange Frans.
Ik heb zonet 112 gebeld voor mân vriend. Omg ben echt zo geschrokken !! Gelukkig kwam hij tijdens het telefoongesprek weer bij en ligt hij nu bij de airco in bed, alles lijkt goed te zijn. Hij was ook zo intens bleek ineens
Wow wat een schrik! Is de ambulance wel geweest om hem te checken?
Ohjee dat is schrikken! Weten jullie wat er aan de hand was? En gaat het weer een beetje?
Ik lig ook in bed met een koude handdoek. Eerst nat gemaakt en daarna nog 5 minuutjes in de vriezer gestopt! Die is nu na een half uur nog steeds lekker verkoelend.
Thanks dit werkt echt goed
En @Dombo nee de ambulance is niet geweest om te checken. Nadat ik werd doorverbonden wilde ik die mevrouw net vertellen wat er aan de hand was en toen begon mn vriend tegen me te praten. De vrouw bleef aan de lijn hangen dus ze kon alles horen.
Ik weet niet wat er is gebeurd. Ik denk achteraf gezien dat hij âgewoonâ was flauwgevallen, maar ik heb dat nog nooit meegemaakt dus wist niet wat er aan de hand was. Daarbij was hij ook stoned (ik gelukkig niet), dus ik vertrouwde het niet.
Hij zakte in elkaar, maar ik zag al dat het niet goed ging, dus stond gelukkig achter hem op dat moment. Maar zân ogen waren open en aan het draaien en hij maakte een soort snurkgeluid wat klonk alsof hij stikte, terwijl ik hem wel half overeind hield. Ik bleef tegen hem praten en zeggen dat hij wakker moest blijven (wist ik veel) en dan kwamen zân ogen heeeel even weer terug.
Nou ja, gelukkig lijkt het achteraf mee te vallen maar ik heb hem wel gevraagd de eerstkomende tijd niet te blowen.
Wow echt heftig! Kan inderdaad door het blowen komen, ben ik ook wel eens out van gegaan. Even goed in de gaten houden.
Ben jij weer bijgekomen van de schrik?
Jawel hoor, lief dat je ernaar vraagt! Hij ligt nu lekker te slapen. Zal bij mij nog wel even duren voor ik slaap ben ik bang, maar ach. Morgen gelukkig geen wekker.
Verdomme de tyfus. Alles staat al uren tegen elkaar open, vanaf het moment dat het buiten âkouderâ was dan binnen, maar het is nog geen halve graad afgekoeld. KUT. Het is ook windkracht nul. Waarom waait het niet gewoon zoals het altijd doet!!!
Ik heb net voor het eerst gezoend met mijn date en het was zo fijn
Mijn vriend heeft gisteravond nog een airco gekocht en hallooooo wat maakt zoân ding lawaai zeg. Of ligt het aan mij?
Ik ben alweer wakker. Slaap zo slecht laatste tijd. Hele tijd wakker. Ben ook weer vaak aan het praten in mijn slaap waar ik zelf wakker word en dat hangt ook wel samen met onrustig zijn/stress hebben.
Wil eens doorslapennn.
Ik lig sinds 23:30 braaf in bed maar heb nog geen oog dicht gedaan? Het is 38 miljoen graden binnen en ik word elke 10 seconden lastig gevallen door een zoemende mug, echt ellendig
Ik moet morgen ook echt veel doen waar ik gewoon energie en concentratie voor nodig heb. Ik ben zo ontzettend gestresst dat ik 5x per dag loop te huilen en dan besluit mijn lichaam ook nog eens dat slapen er blijkbaar niet in zit vandaag, verdomme nu al zin in de hysterische huilbui en mental breakdown die zich morgen zonder twijfel kenbaar gaan maken #liefdagboek