Klaag hier over het weer topic, iedereen is kwaad op het weer
nee, je hebt zeker gelijk! heel apart.
Zeker aankaarten! Is echt niet oké.
Als je nu al twee dagen niet bereikbaar was en ook niet had teruggebeldâŠ
Ik ben officieel gesmolten
HET REGENT Waait ook hard, echt genieten dit
Jaaa die had ik al bekeken maar ik ben altijd bang dat ik Maria ben en spontaan zwanger word dus dan wil ik van jullie horen dat dat niet zo is
Je ben veilig!
Nahhh komt wel goed! Gewoon advies van je bijsluiter opvolgen!
Goed, lief dat je het vraagt! Was een fijn kort gesprekje en afgesloten met een prima cijfer gelukkig!
Ik lig als een zeester met pizza resten op mân kleding in bed met een lege pizza doos naast mij. Terwijl mân rare hond met mijn voet knuffelt.
Ja, dan had ik het ook een ander verhaal gevonden (al neem ik dan alsnog aan dat de poliassistente aan mijn behandelaar doorgeeft dat ik niet bereikbaar ben en die de afweging maakt om mân contactpersoon in te schakelen of niet, en niet de assistente zelf). Maar was even zo verbaasd dat ik aan mezelf ging twijfelen haha.
Het onweert, is donker en het koelt eindelijk af! Ik hoop dat het zo gaat regenen
Hier in Limburg nog geen regen.
Hier alleen wind, maar het is nog steeds loeiheet. Ik wil ook regen
Hier begon het net kei hard te waaien maar voordat ik alles open kon zetten stopte het al weer. Nu regent het wel heel zachtjes en is donker. Maar nu voelt het echt mega klam aan ineens. Ik haat onweer maar nu mag het van wel even goed hard regenen, waaien en onweren.
â
@Ohappyday gefeliciteerd met je verjaardag
@Luzarl ik ben verbaasd dat nog niemand heeft gezegd dat één pil vergeten niet uitmaakt. Waar dan ook in je strip.
Op elkegirltalk had ik deze afbeelding in de beginpost laten zetten doordat die vraag elke week wel voorkwam.
Zou ik zeker aankaarten! Lijkt me niet iets dat zo belangrijk en dringend is dat ze gelijk je contactpersoon moeten bellen! En lijkt me voor je broer inderdaad schrikken!
Het is weer zover hoor. Stil zitten en alsnog ben ik helemaal doorweekt. Er komt nu een druppel van mijn wenkbrauw naar beneden. Wtf.
Ik moet straks een stuk fietsen. Kan ook met het OV maar dan moet ik alsnog veel wandelen waar ik evenveel van ga zweten. Ik wilde douchen voor ik zou gaan. Misschien doe ik beter mijn sportkleding aan en douche ik daar wel.
Wat bedoelen ze bij week 1 met dat stukje over de koperspiraal?
Dat je nog snel een spiraal kan nemen maar ik weet niet echt of dat zo is