Wat je even kwijt wil #40

Goed van je dat je het hebt gedaan. Hopelijk maakt het dr stap voor de volgende keer minder groot.

1 like

heck yesss! Ik ben nu zelf aan het aanleren om jurkjes aan te doen (Met broekje er onder) maar morgen ga ik het voor het eerst naar kantoor doen. Vind het ook wel spannend ><

4 likes

Ohh het begint hier te waaien, zo fijn :smiling_face_with_three_hearts: al
Is het nog steeds 36 graden… maar met wind echt al zoveel beter!!

YES ik heb na 3 maanden weer een vaatwasser

18 likes

Marktplaats vind ik altijd te veel moeite om te doen en zeurende mensen bladiebla. maar nu heb ik opeens aardig wat boeken/comics verkocht zonder dat er gezeur is? wauw. Nu vind ik het wel leuk!

4 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag!

1 like

Hmmm toch even dit weekend kijken :open_mouth:

Ik ben gisteren mn pil vergeten en heb geen seks op de planning of gehad, dan is het toch geen probleem?

Wow het komt hier ineens met bakken uit de hemel. Ik keek een kwartier geleden nog op buienradar en toen was er niks te bekennen. Beetje jammer dat ik vnv met een vriendin op een strandje pizza wilde eten maar love de geur van regen in de zomer wel, zo lekker ruikt nu!

Edit: oh ha nou leuk, het is weer droog en precies 0,0 graden afgekoeld en nog precies net zo benauwd als hiervoor. Het ruikt wel nog steeds heel lekker tho

1 like

Ik wilde bijna vragen waar ik naartoe zou moeten emigreren :frowning:

2 likes

Kan iemand me een magnum pint komen brengen? Dat ik zelf amper 100m van de supermarkt woon vergeten we maar even

Iemand tips voor een goede ladyshave? In het ontharingstopic gaat het voornamelijk over harsen.

Fijn is dat hè! Ik heb ook het idee dat meer mensen dit hebben dan 10 jaar geleden. Ik ben nu op het punt dat ik baal dat ik een kleurtje heb (ik ben door medicatie gevoeliger voor de zon) Ik wil gewoon overal dezelfde kleur wit hebben ipv een horloge tan line en bruine enkels.

1 like

Alleen als je spontaan sperma aantrekt, dan wel.

9 likes

Misschien heb je hier wat aan? :slight_smile:

https://www.anticonceptie.nl/pil-vergeten/

1 like

Zal ik voor de vijfde dag op rij gaan zwemmen? :stuck_out_tongue: hmmm

2 likes

Ja!

1 like

Gewoon lekker blijven doen! Zolang je er niet voor wordt betaald en het wordt ook niet van je verwacht, waarom zou je dan? 🤷

1 like

Edit: Toch maar even weg.

8 likes

Ik heb mijn aircooler weer verkocht, vond het geen verschil maken tov een ventilator. Wanneer ik het vulde met alleen maar ijswater (=veel voorbereiding en volle vriezer) komt er wel een koude bries uit, maar ik vind het niet de kamer verkoelen. Sterker nog, omdat het met water werkt wordt de luchtvochtigheid in de kamer hoger na een paar uur. Ik zag een hoop positieve ervaringen op internet, maar ik vond het het geld niet waard.

1 like