Nadat je bevrucht bent duurt het ongeveer een week voordat het eitje zich gaat nestelen in je baarmoederwand. Een koperspiraal zorgt er o.a. voor dat het eitje niet kan nestelen (want je slijmvlies wordt beïnvloed door het koper). Dus als je in die tijd nog een spiraaltje zet kan het zijn dat het eitje niet gaat nestelen, maar dat is natuurlijk alsnog wel tricky.
Oh ok, “even” een koperspiraal nemen dus
Ja dat is ook een beetje gaar aan die tabel. Maar stel dat je het al op de planning had staan is het mooi meegenomen?
Libresse heeft een nieuwe reclame die te zien is op YouTube met allemaal lichamen in sneltreinvaart. En er is een foto waarbij ik constant denk dat ik een penis zie. Heb het beeld eens stilgezet en het blijkt om een beentje van een baby te gaan.
@VickyViolence oeehhh ik vind die waterdrops wel een succes hoor! Heb er nu drie geprobeerd dus al weer twee liter water gedronken hahah het werkt wel! Had het niet verwacht maar vond clean (herbs/juniper berry/stinging nettle) heel lekker. En ik zie nu dat ik precies de twee die ik wilde niet heb gekregen. Dat wordt helaas nog een x bestellen.
Ik raspte net met mn trapper over mn teen
Ik heb boodschappen besteld en ik krijg steeds weer bericht dat ze later komen
Ik wil gewoon eten
Het regende net welgeteld 10 seconden en toen stopte het alweer
Hier was het helaas ook een buitje van lik mijn vestje.
Ik heb mn katten naar mijn ouders gebracht en mijn vriend is er niet en dat vind ik dan zo eenzaam terwijl ze me ook vaak genoeg irriteren
Ik krijg een appje van iemand waarbij het met bakken uit de hemel komt en hier is er alleen een warme puflucht die rondwaart van ongeveer 80 graden celcius
Nou jullie mogen de regen hebben, bij ons is het door het plafond aan het komen.
Ik kijk the switch op vlaamse tv en ze gingen net twerken. Het is leuk
Hahahahaa deze gif
@ezw ik heb ook mn vriend helpen verhuizen in de pleurishitte en ik vond het best te doen! En idd lekker kunnen slapen erna. Fijn dat jullie je eigen plek hebben nu
Ik ben nu echt ongesteld geworden door mijn pil heen.
Wat is deze?!?!??
Ik ga ook nog wel een keer bestellen denk ik! Clean heb ik niet gehad, die ga ik ook een keer testen dan. Focus vond ik denk ik het lekkerste en Youth (met perzik) misschien net iets te chemisch.
Slik je ze normaal altijd door? Ik werd altijd standaard na 3 maanden door mijn pil heen ongesteld
Een doorbraakbloeding lijkt me
Ik heb twee ventilatoren aan staan in de slaapkamer, die net niet synchroon lopen. Dus als de een helemaal naar links is geweest en wee naar rechts gaat, gaat die ander net volledig naar links. Dan overlapt de wind een beetje.
Oh shit die youth wilde ik juist want perzik is m’n lievelingssmaak. Nouja wil ze toch allemaal proberen. En de met lemongrass heb ik ook niet gekregen, die lijkt me ook lekker