Aaah neee! Vandaag ben ik geweest, wel voor 1 kies en het viel mij heel erg mee!!
Ze doen ze niet alle 4 tegelijk toch? Meestal per twee.
Ik denk niet dat die boodschap de pijn verzacht
Nou ik vond het allemaal wel meevallen, heb niet eens pijnstillers hoeven slikken, dus ik ga liever twee/drie keer.
Maar verstandskiezen zijn net als bevallingen, iedereen heeft het altijd erger.
Sowieso. Maar als je niet weet hoe het is, lijkt twee bezoeken nog erger haha. Maar gelukkig zullen er hierna vast 100 persoonlijke verhalen volgen zodat @GroenTakje goed voorbereid is.
de bevestigingsmail is nog erger:
Wat is dit???
de bevestiging van de opzegging van goodiebox!!!
Ja I know maar WTF.
ik weet niet maar het droeg voor 80% bij aan dat ik wilde opzeggen
Dat er niemand is die daar werkt en zegt: âjongens, is dit niet iets tĂ© ludiek?â.
Ik heb mijn wekelijkse fietsfrustratie ook alweer gehad. :â)
Naast de autoweg heb je een smalle strook voor fietsers en daar fiets ik op. Wil een oude e-bikegebruiker dat ik nog dichter tegen de goot ga fietsen want hij kon mij niet inhalen terwijl een auto ons gelijktijdig passeert. Vervolgens kan de beste man lang bij het stoplicht wachten totdat ik weer naast hem sta. En dan lekker zeiker over mij jongeren blabla en toen door rood willen rijden. En pissed dat ie werd toen ik daar wat van zei.
Had al jaren niet meer gekampeerd maar de liefde is weer helemaal aangewakkerd. De hele dag buiten zijn, alles duurt super lang dus goh zullen we maar weer eens koffie zetten waar je dan eerst weer water voor moet gaan halen. Beetje alleen maar bezig zijn met de basale dingen zoals wie gaat er vandaag broodjes halen. En dat gekeuvel om je heen de hele dag. Love it.
Jajajaja ik wilde het al niet posten uit angst daarvoor, sorry .
Thanks @Pantalones @Glitterpen en succes met herstel @Patagonia! Hopelijk valt 't bijou ook mee : )
Oooh ik zie op social media ook allemaal mensen kamperen en ben echt jaloers hahah, baal echt dat ik dit jaar niet ga. Zo lekker is het
Ik kwam echt zomaar drie knappe mannen tegen in de Jumbo. Alhoewel de eerste was een deceptie want na zijn âhey alles goedâ zag ik dat hij liep met een boodschappentrolley en toch niet zo cute was. De andere twee waren wel next level knap en mijn type. Helaas niet verder gekomen dan wat oogcontact, je kan merken dat ik nauwelijks buiten kom, mijn flirt skills zijn verdwenen.
Jeetje er zit echt een enorme puist op mijn rug. Hoe dan.
Wat een horror
Aaah vriend heeft een vaste aanstelling+ flinke promotie gekregen en nu gaan we vanavond uiteten om het te vieren .
Ik heb heel de dag al buikpijn en nu moet ik zo boodschappen gaan doen voor het avondeten. Als ik slim ben ga ik voor iets gezonds met veel groente maar ik kan alleen nog maar aan pizza denken misschien dat ik gewoon ook alvast eten voor morgen haal zodat ik dan wel gezond moet eten