Kom naar Whitney
Ik vind Mood heel lekker
gatver voel me nog steeds echt niet helemaal goed hoor. en ik moet over twee uurtjes weg…
ik zat op mn goodiebox te wachten, maar ik werk op zolder dus ik dacht ineens hey, misschien hoor ik de deurbel niet
loop ik naar beneden om de draadloze deurbel mee naar boven te nemen, ligt er zo’n gemist briefje op de mat!!!
ik hol gauw naar buiten om te kijken of de bus nog in de straat staat, valt de deur achter me dicht
gelukkig stond mijn slechthorende schoonvader boven te bellen dus die hoorde me 100% niet supergoed roepen
en eindstand heb ik nog steeds niks
o ja en ik heb maar gelijk mn goodiebox opgezegd want dat wou ik al tijden doen, maar hun manier van aanspreken staat me echt helemaal niet aan
dat hele amicale
toontje van ze
# Oh, no Gelatelli …
We hopen echt dat dit gewoon een 404 error is.
Nee? Wat balen! Oké, dat is geen goed nieuws, Gelatelli.
Je moet weten dat vrienden elkaar niet laten gaan zonder een
goede discussie.
We’re on a break
Een break is beter dan een breakup. Want oude liefde roest niet.
Kijk maar naar Ross en Rachel.
nee bedankt ik wil gewoon opzeggen doei
Ik was mijn sponsjes altijd, gewoon met de keukendoeken mee haha, dacht dat dat normaal was? Wel laten veel cheape sponsjes van die microbolletjes los die dan in het water komen, dus probeer nu wel sponsjes te zoeken die van andere materialen gemaakt zijn!
https://www.jumbo.com/greenminds-schuursponzen-2-stuks/354852STK heb nu deze maar weet niet of het greenwashing is
Hahaha maar echt, en ik vraag ook telkens aan mijn papa om heen en weer te rijden. Arme man
Whitney is in het zuiden zeker ?
Shabu shabu
Ik vond de box echt matig
ja heb hem net ook opgezegd, heb een mega hekel aan chantal jans/z/szen
Hahah ja heb ik ook gedaan. Maar zij heeft niks te maken met de producten, want de Duitse box is hetzelfde. Alleen een zin op een kaart en 20% korting op &C
Oh dat heb ik echt nog nooit gehad dat de bovenkant loslaat!
Ik heb deze nu 2 maanden en ze zijn nog heel, maar vrij kort dus zegt niet zoveel. Ik heb ook wel eens bij de ekoplaza van recycled materiaal gekocht maar die zijn keihard als ze droog zijn, vond ze niet flexibel genoeg
Ja Faceland Eindhoven
Haha ja meh, komen er helaas nog reiskosten bij. Die spuit was duur genoeg
Ik zit in m’n eentje in de kantoortuin omdat m’n afspraak weer niet komt saaaaai
Ik had toen de heropeningsactie na Corona en toen was het €80
Hou op met me
Ik ben echt toe aan vakantie maar het voelt best wel gek omdat te zeggen omdat ik pas sinds 11 mei weer aan het werk ben door corona. En daarvoor echt 2 maanden niks heb gedaan
Maar toch
Nee joh
Shiki shiki als je onbeperkt wilt eten en niet te veel geld uit wilt geven.
En anders kyatcha maar die is nog dicht. Je kan wel afhalen. Aqua asia, three in hillegersberg, mood in zuid @Speurneus
Ik ben nu al een halfuur bezig om een app te installeren op mijn nieuwe werktelefoon, weet niet of ik Apple niet snap of Apple mij niet snapt.