Wat je even kwijt wil #40

Ik heb in al mijn enthousiasme een kilo aardbeien gekocht. Ik weet alleen bijna zeker dat ik ze niet op ga krijgen binnen de tijd dat ze goed zijn. Mijn huisgenoten zijn weg, dus zijn er mensen in Leuven die ik morgen blij kan maken met een klein bakje aardbeien?

17 likes

Ik voel me zo lekker vandaag. Geen idee waarom, ik ben wat zweterig, ontwassen haar, geen make up. Stuurde net wat foto’s naar mijn vriend en die had ook al zoiets van wie is deze zelfverzekerde vrouw. Dit moet ik vasthouden haha.

7 likes

Ik woon totaal niet in de buurt van Leuven maar vind dit echt vet lief! :blush:

2 likes

Ik moet poepen maar de buurman is de trap aan het schuren. De trap zit naast de wc :weary: oh hij gaat nu stofzuigen, hopelijk is ie klaar.

mocht je ze niet kwijtraken, kun je er natuurlijk ook jam van maken of taart mee bakken :slight_smile:

3 likes

Ik kom thuis van een lange dag op kantoor, heeft mijn scharrel de hele berg afwas die er nog van afgelopen week stond gedaan. Ik geloof dat ik met hem wil trouwen nu.

32 likes

Ik voel me stom nu maar moet je bij de garnalen uit de koeling van jumbo ook nog die darmen enzo eruit halen of is dat al gedaan? :grimacing:

Aah wat lief van de topjes haha. Niet helemaal mn stijl maar toch bedankt.
@Mgg studeerde in de buurt maar weet niet of ze daar nog is.
Anders zou je de overige aarbeien nog kunnen invriezen en voor smoothies en cocktails kunnen gebruiken.

1 like

Ik vind dit echt heel lief haha, je verplaatsen in iemand die iets zoekt wat jij nooit zo zou zoeken

14 likes

Ben net zo wat van de hometrainer(!!!) gevallen. Ik was staand fietsen, iets naar voren leunend met de handen op het stuur. Zakt dat stuur ineens naar beneden!! M’n hele lichaam was niet voorbereid daarop. Godverdomme.

3 likes

Ik voel me heel onrustig. Vanaf eind augustus kan ik weer aan het werk, waarbij ik deels vervang en deels eigen uren heb. De kans dat die vervanging uiteindelijk omgezet wordt in eigen uren is best groot, en ik weet nog niet eens of het gaat bevallen, maar ik maak me nu al druk over het erna.
STEL dat ik weer moet gaan solliciteren, STEL dat er dan geen passende vacatures zijn, STEL dat.
Hoe debiel ben ik? Waarom ben ik zo?

Wat was ook alweer die uitspraak van een forumopa over geen stress/zorgen naar voren halen?
Heel erg van toepassing momenteel

1 like

Is al gedaan. Smakelijk!

1 like

Neem geen voorschot op je verdriet! Maar in dit geval stress/zorgen!

3 likes

536640_388179154595655_1704296435_n

16 likes

Ik vind Jorgen Raymann zo fokking tering irritant ga weg

10 likes

Vaak zie je het wel bij rauwe garnalen, dan zit er dus een bruin darmpjes in. Al vind ik het vaak niet echt goed gedaan ook al staat op de verpakking dat het al is schoongemaakt.

1 like

Dat heb ik met Selma. Waaaarom moet zij steeds zingen.

2 likes

Bestond het beroep ā€˜beddenopmaker’ maar en dat je dan iemand ter plekke kan inhuren om je bed op te maken. Soort Uber service. God heb echt NUL zin om mijn bed dus op te maken :joy:

14 likes

Een slaapzak is al vaak mijn oplossing geweest.

5 likes

Ik kon vandaag ook geen gist vinden!