En dat ze dan ook direct je vieze beddengoed meenemen, in de was doen, en dan je bed weer van schoon goed voorzien.
Klinkt als een bedrijf met de naam Fresher. Hello fresh was bezet. (Geen echt bedrijf. Making it up)
Ben nu zo gewoon aan het tril ding wanneer ik iets like op het forum, dat ik boos ben op het hartjes systeem van twitter dat ze dat niet hebben.
Ik heb vandaag een gezonde appeltaart gebakken, ja echt er zit behalve de appels geen suiker in, en morgenochtend eet ik het als ontbijt kan nu al niet wachten, maakt het opstaan zoveel aantrekkelijker
Oe heb je een recept?
Deeg obv dit recept, maar dan met minder zout (snufje is genoeg) en je kan suiker weglaten (hoeft niet natuurlijk), ik maak meestal wel het dubbele van dit recept, en als vulling had ik 8 wat kleinere appels in schijfjes gesneden met een beetje vanilleextract! Ik heb zowel de bodem bedekt met deeg als een laagje deeg over de appels heen, en dan een paar inkepingen maken in de bovenkant en 50 min op 200 gr hetelucht oven.
Oke, ik moet officieel mijn kamer opruimen, het loopt echt uit de hand. Ik was net mijn waterkoker kwijt
Werken in PR is soms zo killing als je niet houdt van communiceren met mensen. -_-
Ik ben om deze reden lid geworden van de Facebook groep “Yankee Candle Fans NL & BE”, mensen hebben daar echt duizend tips om je kaars mooi te laten opbranden. Ze hebben zelfs een eigen jargon, echt fantastisch hahaha.
Ja heb net een mooi aluminum schoorsteentje gefabriceerd en nu is m’n kaars weer bijna recht!
Heb vandaag een hardcover Harry Potter boekenserie van m’n mams gekregen spontaan. Was echt even flabbergasted dat ik die zo spontaan kreeg. Vertelde ze mij dat ze het als vakantiecadeautje ziet en ze zo trots op mij is:sob: ga even huilen in een hoekje
Hoe dan?
Ik heb nauwelijks borsten dus geen idee of het een waardeloze tip is, maar bij superbra heb je hele mooie bh’s/lingerie/bodys voor grote borsten. Misschien is dat iets?
Ik ben vorig jaar 3 weken naar Amerika geweest op vakantie en heb daarvan een video gemaakt waar ik best trots op ben. Maar naast mijn (schoon)ouders heeft niemand m gezien en dat vind ik best jammer eigenlijk. Ik zit er nu aan te denken om de komende week ofzo een aantal fragmenten op instastories te zetten, maar ik durf niet omdat ik bang ben dat niemand het iets boeit. Of dat iedereen de video lelijk vindt. Ben je fucking 31 en maak je je druk om dit soort onzin.
Ik ben verdwaald op youtube en wat ik nu heb gevonden is geweldig. Echt fantastisch. Medieval style covers. Van de macarena, YMCA, I want it that way, smells like teen spirit
Ik heb deze en alles blijft hier echt muurvast in zitten, briljant ding. Hij is ook wat lager uitgesneden dus dat is chill met topjes met lage v-hals. Sowieso hebben ze bij deze winkel duizend soorten strapless bh’s voor grote maten dus als deze niks is hebben ze wellicht wel iets anders wat goed werkt voor jou? Ik heb 6 soorten gepast daar tot ik de goede had gevonden haha maar ben er wel echt blij mee.
Wow ja ik slaap al 2 weekenden super slecht door schreeuwende meeuwen. Gewoon 7 uur wakker en dan niet meer verder kunnen slapen, lijkt alsof die beesten IN mijn oor schreeuwen. En mijn vriend snurkt gewoon verder.
Wow. Dit zijn echt al mijn kaarsen ooit.
Ja ik ga oordoppen op maat laten maken. Doordeweeks sta ik sowieso vroeg op maar hopelijk zijn ze snel klaar want nog een weekend dat geschreeuw en ik wil weer verhuizen Die beesten hebben echt stembanden van jewelste vgm