Wat je even kwijt wil #40

Water koken in de water koker. Dat in de pan flikkeren en het ei zon 6 min laten koken.
Of een eierkoker kopen.

3 likes

Ja vind ik wel lekker

1 like

Over de ei kook-probelmatiek: ik koop gewoon gekookte eieren. Ideaal.

2 likes

‘‘Gelukkig’’ wel met telefoon buitengesloten. Anders helemaal ellendig qua mensen bereiken… (en forummen om de tijd te doden).

1 like

Ja, daarom heet het een hard gekookt ei.
Nee, grapje. maar ik doe lauw water en dan heel zachtjes op vuur. En wil dan niet een half zacht ei hebben en rond de 20 min is die gewoon goed. En ook geen blauw ei of iets. @Xiomara

2 likes

Jawel, kan ook! Linkjes vanaf Giphy bijvoorbeeld werken hier als gif

7 likes

Ik heb een jurkje besteld met zo’n lint om je middel. Aan allebei de zijkanten zit een touwtje waar dat lint doorheen moet, maar nou is aan een kant dat touwtje los. Weet iemand of je dat met naald en draad makkelijk vast kan maken? Dan ga ik dat even halen. Terugsturen vind ik ook weer zo’n gedoe als het te maken valt

Jaa. Als het in een zijnaad zit dan is het heel makkelijk anders moet je ff een blinde stik gebeuren iets doen.

1 like

Oh nee dat moet je hier niet zeggen hoor dan ben je verwend en lui

3 likes

Ik ben precies voor dit een keer teruggegaan naar een winkel en toen zeiden die medewerkers dat die touwtjes er eigenlijk alleen zijn om het lint in de winkel enigszins op zijn plek te houden, maar dat ze niet officieel bedoelt zijn als echt iets wat daar “hoort te zitten” voor gebruik.

Weet niet of ze het zeiden om van mij af te komen of dat het waar is. Ik moet zeggen dat ik die touwtjes wel altijd heeeel fragiel vind dus misschien zit er een kern van waarheid in :stuck_out_tongue:

2 likes

Dit kan ook zo in het waar kwam jij pas heel laat achter- topic :open_mouth:

3 likes

Ik heb ‘nee’ gezegd tegen een aanbod van een interne functie (wil hier weg) en dat is lastiggg! Op lange termijn echt wel beter.

10 likes

Oh dit klinkt eigenlijk nog best logisch ja haha. Het zijn inderdaad van die hele fragiele touwtjes altijd

1 like

Ja en soms is de plek ook niet het meest logisch op je eigen lichaam. Dan zou iets hoger of lager beter zijn dus knip het (die draadjes) er lekker eraf en knoop het lint op de plek waar jij wil!

1 like

En dat bevalt prima :wink:

1 like

Het is super egaal op 2 plekjes na, maar voor anders afgeschreven schoenen zien ze er echt weer goed uit :slight_smile:

Pfff ik wil al een tijdje een stuk schrijven over films, maar ik heb alleen een gratis bakblog waar ik het op zou kunnen plaatsen (geen zin om nog een blog te maken). Nu twijfel ik of ik het daarop moet plaatsen of dat het maar voor altijd in mijn hoofd moet blijven :frowning:

Ik zie een link tussen bakken en films hoor: de beste brownies voor onder deze film:…”

9 likes

Je kan het ook opsturen naar filmblogs en websites!

1 like

Ik vraag mij af wanneer de mensheid beseft dat klagen op Twitter over anderen en hun Coronagedeag geen zin heeft.

4 likes