Wat je even kwijt wil #40

Oehh ze zijn al klaar (nog wel nat dus). Ik zie niet echt de peony pink kleur terug, maar roze zijn ze wel hahah

foto voor/na

18 likes

Oooh ik vind ze goed gelukt!
Dit is echt een goed idee, ik ga die van mij ook een keer verven.

Ja, de mijne waren helemaal vergeeld en niet meer mooi dus ik dacht het is het proberen waard. Op de website van Kruidvat is die verf 6,99 en in de winkel 9,99 geloof ik.

1 like

Ah leuk, veel plezier! :blush:

1 like

Ach wat leuk. Er staat een draaiorgel voor de deur op het werk. Enig :slightly_smiling_face:.

9 likes

Ik zie mensen buiten het nu ook weer zoveel doen dat ik er zelf ook enthousiast van word. Enige wat me tegenhoud is dat ik een keer als kind zo hard ben gevallen dat ik niet meer durf :exploding_head:

Ik klik steeds uit automatisme het The Bachelorette topic aan, om 'm vervolgens met m’n ogen dicht weer weg te klikken. :clown_face: (kan pas over een paar uur kijken)

3 likes

Waarom heb ik zo vaak het idee om een ei te koken, ga ik vervolgens iets anders doen en hoor ik daarna het geluid van kokend water en heb ik precies géén idee hoelang dat al aan de gang is en of dit of een homp snot of een steen gaat worden.

1 like

Dat is sowieso een goeie!!

@Ruby ik schreeuw tegenwoordig tegen google dat ze een timer op 20 minuten moet zetten (telefoon niet zn fancy home dingetje). anders vergeet ik het ook ><

1 like

De afgelopen maanden ben ik twee keer 5 minuten met de trein geweest met mondkapje. En nu ga ik eenmalig in deze tijd naar Rotterdam met de trein omdat ik heel graag een goede vriend wil zien. Maar ik baal nu echt dat ik geen rijbewijs heb, ik kan gewoon echt niet wennen aan de mondkapjes en heb het zonder al benauwd.

20!!!:scream:

10 likes

Zo beter?

Stiekem vind ik deze ook leuker.

1 like

Ik vind persoonlijk ze in het begin ook benauwd maar als ik eenmaal een tijdje op zit met zo’n ding dan begin ik er wel aan te wennen. Hopelijk is dat voor jou ook zo.

20 min voor EI? ;o

Nee helaas blijf ik het heel kut vinden. Wat betreft dingen om of in je mond ben ik echt een crybaby. :sweat_smile:

1 like

Ik heb ook wel eens gewoon de hele treinreis geslapen zodat ik er geen last van had haha.

1 like

Jaaa

1 like

Gewoon je ei in onkokend water doen en dan 20 min is prima toch

1 like

Ik wilde een vraag aan iemand stellen via WhatsApp en uit beleefdheid ook maar gevraagd hoe het was en nu zitten we in een ellenlang gesprek. Ik stop wel met beleefd zijn.

2 likes

Als je van blauwe eieren houdt :smiley:

4 likes