Wat je even kwijt wil #40

De afgelopen maanden ben ik twee keer 5 minuten met de trein geweest met mondkapje. En nu ga ik eenmalig in deze tijd naar Rotterdam met de trein omdat ik heel graag een goede vriend wil zien. Maar ik baal nu echt dat ik geen rijbewijs heb, ik kan gewoon echt niet wennen aan de mondkapjes en heb het zonder al benauwd.

20!!!:scream:

10 likes

Zo beter?

Stiekem vind ik deze ook leuker.

1 like

Ik vind persoonlijk ze in het begin ook benauwd maar als ik eenmaal een tijdje op zit met zo’n ding dan begin ik er wel aan te wennen. Hopelijk is dat voor jou ook zo.

20 min voor EI? ;o

Nee helaas blijf ik het heel kut vinden. Wat betreft dingen om of in je mond ben ik echt een crybaby. :sweat_smile:

1 like

Ik heb ook wel eens gewoon de hele treinreis geslapen zodat ik er geen last van had haha.

1 like

Jaaa

1 like

Gewoon je ei in onkokend water doen en dan 20 min is prima toch

1 like

Ik wilde een vraag aan iemand stellen via WhatsApp en uit beleefdheid ook maar gevraagd hoe het was en nu zitten we in een ellenlang gesprek. Ik stop wel met beleefd zijn.

2 likes

Als je van blauwe eieren houdt :smiley:

4 likes

Water koken in de water koker. Dat in de pan flikkeren en het ei zon 6 min laten koken.
Of een eierkoker kopen.

3 likes

Ja vind ik wel lekker

1 like

Over de ei kook-probelmatiek: ik koop gewoon gekookte eieren. Ideaal.

2 likes

‘‘Gelukkig’’ wel met telefoon buitengesloten. Anders helemaal ellendig qua mensen bereiken… (en forummen om de tijd te doden).

1 like

Ja, daarom heet het een hard gekookt ei.
Nee, grapje. maar ik doe lauw water en dan heel zachtjes op vuur. En wil dan niet een half zacht ei hebben en rond de 20 min is die gewoon goed. En ook geen blauw ei of iets. @Xiomara

2 likes

Jawel, kan ook! Linkjes vanaf Giphy bijvoorbeeld werken hier als gif

7 likes

Ik heb een jurkje besteld met zo’n lint om je middel. Aan allebei de zijkanten zit een touwtje waar dat lint doorheen moet, maar nou is aan een kant dat touwtje los. Weet iemand of je dat met naald en draad makkelijk vast kan maken? Dan ga ik dat even halen. Terugsturen vind ik ook weer zo’n gedoe als het te maken valt

Jaa. Als het in een zijnaad zit dan is het heel makkelijk anders moet je ff een blinde stik gebeuren iets doen.

1 like

Oh nee dat moet je hier niet zeggen hoor dan ben je verwend en lui

3 likes