Oeh Lidl heeft volgende week vleesetende plantjes. Voor 3 euro.
Echt krengen haha ik kan ze gewoon niet in leven houden
Oh haha nou ik ga een poging doen voor dit geld.
Ik ben inmiddels echt niet onbekend met ranzige filmpjes, maar soms kom je toch weer dingen tegen die je verrassen. En aangezien ik dit niet in m’n eentje kan handelen, deel ik het ook hier.
Kijken op eigen risico. (geen bloed. geen kots.)
Hahahaha omg dit is erg
Oh my
Que?
Vandaag lekker gerommeld op zolder. De balken van het verlaagde plafond eruit gesloopt, wat behang van het dak en de deco platen van de muren af. Naar de stort met een volle auto en door naar de bouwmarkt.
Ik ben kapot
Oh thanks voor de tip!
Ja nee ff zeggen wat het is
Chick die de tong van der hond in de bakkes neemt en aflebbert
Sneu voor dat jochie maar snap die mensen wel.
Heerlijk dat er weer ruimte is voor dit ‘nieuws’ in de media
Mn vogue is wel gefilmd. Alleen als ik die post valt het op dat ik niks kan
the zeroes heroes op xite.
Ahw t jochie heeft een trauma voor t leven waarschijnlijk😭
Wow ik kan dit met mijn campingfrans gewoon lezen
Dat jochie?!
Wat denk je van die winkeliers die dat 119 keer gehoord moeten hebben?
Ik heb iets gekocht voor gevoelige huid. Dat heeft mijn huid beschadigd en daarvan heb ik nu littekens. Kleintjes en op een plek die niet elke moment zichtbaar is. De winkel kon niks want geen product code. Kreeg €5 voor de moeite van het doorgeven. Gebeld dat ik dat raar vind, want het gaat niet om de code maar om mijn huid. Zouden jullie hiermee nog iets doen?
Verwacht geen bakken geld, maar voel me ook niet gehoord of begrepen. Zit nu mooi wel met de littekens.
En ja? Zij zijn sowieso verplicht het product terug te nemen en jou het aankoopbedrag terug te geven. Wat voor product was het en hoe heb je het gebruikt?