Ik denk dat je niet meer dan je geld terug kan verwachten. En ‘voor de gevoelige huid’ is helaas geen beschermd keurmerk. Het kan alsnog vol met parfum, uitdrogende alcohol en bekend irriterende ingrediënten zitten.
Pleisters voor gevoelige huid. Heb dus die €5 giftcard. Dus tsja. Wel de prijs van product terug soort van.
Ik las net dat ie het wel begrijpt en zn repertoire gaat uitbreiden
Ik voel me heel slecht over wat ik gezegd heb tegen mijn huisgenoot. Basically dacht ik dat ze haar menstruatie cup in een van de pannen steriel kookte waar ik ook mijn eten in klaarmaak. Fast forward Corona, maanden niet samenwonen en nu pas er wat van zeggen op een harde manier en haar best wel kwetsen want ja hallo best persoonlijk en het was niet eens in de pannen die ik gebruik. Schaam me echt
Ga je even naar haar toe en bied je excuses aan en heb je t erover. Dsn komt t vast weer goed toch
Gewoon even naar toe lopen en sorry zeggen!
Als je dit tegen haar zegt komt het vast goed hoor !!
Je bedoelt of
?
Huh wacht even. Mijn Engels is niet zo goed, maar de zin “Guy is totally crunchy on you” vertaal je toch niet als “Guy knarst helemaal op je”. Nee toch? Of ben ik nu gek?
“Do I wanna be cruncht?” Is haar reactie en dat is vertaald als “Wil ik wel geknarst worden?”
Is trouwens uit de film never been kissed. Dus echt heel oud. Maar dit klinkt echt zo raar.
Hahahaha ik kreeg de video terug van mn dans les. Ik dachr nou ziet er wel priem uit. En toen zoomde ik in op mezelf hahahaha migado.
Zeggen ze niet ‘is crushing on you?’ In de zin van een oogje hebben op
Ja dat lijkt mij dus idd een logische vertaling! Ik dacht ff dat ik een of andere hippe uitdrukking had gemist. Niet dus. Haha.
Maar deze vertaling staat dus echt letterlijk op mijn televisie net. Hij knarst op je. Ehm echt rare beelden krijg je dan xd
Edit: bedenk me net dat ik ook letterlijk crunchy verstond. Misschien had de ondertitelaar dat ook wel. Crushing is logischer.
Lekker om half 10 savonds nog begonnen met onkruid wieden, de overhangende kutplant van de buren genaamd “gouden regen” te molesteren en planten op te knappen en te verpotten.
Ben echt een huisvrouw!
Op de achtergrond zijn mijn katten elkaar momenteel aan het afmaken.
Ik had vandaag een date, en volgens mij is er helemaal niet geflirt? Ik probeerde het, denk ik, maar nu vraag ik mij af hoe andere mensen flirten. Ik kan het volgens mij gewoon niet.
Bedankt voor jullie reacties. Ik zie haar morgen pas voor het eerst sinds maart dus dit was via whatsapp. Geweldig medium om frustraties te uiten, I know. Ik heb al sorry gezegd via daar en durf er niet over te beginnen als ik haar zie. Wacht even af of ze er zelf over begint. Zo frustrerend want we hadden net een goed gesprek over grenzen en beter met elkaars behoeftes omgaan en nu kan ik alleen maar hieraan denken terwijl de rest van het gesprek zo goed is gegaan
Heeft iemand al eens zo’n marketingcursus via google digitaal atelier gevolgd? Is het de 40 uur moeite waard? Ik ken niks van marketing, maar wil graag de basics leren.
119 keer🤣
Maar hij stond er niet hele dagen toch? Max twee uur per dag denk ik? Zó erg is dat toch niet?
Nou geloof me, dat komt je strot uit. Groetjes van een meisje wiens buurman iedere avond rond haar bedtijd heel vals meerdere malen achter elkaar het begin van Fur Elise trompetteert
Ik HAAT blokfluitgeluid dus ik vind van wel
Misschien een mini kleinigheidje en kaartje met een sorry ?
Ik heb ooit een mega nare sneer gehad van een huisgenoot en daarna gaf hij me een speeltje voor mn huisdier en schreef er excuses bij omdat hij zich schaamde en uiteindelijk vergeven en vergeten en we zijn nog steeds vrienden.