Wat je even kwijt wil #40

Ik heb trouwens in groep 4 gespijbelt bij blokfluit les omdat we alleen maar noten leerde ipv liedjes.

7 likes

Dat raak je toch weer kwijt op de middelbare school en dan bouw je opnieuw zelfvertrouwen op rond je 25e

31 likes

Dit is zo waar :joy:

1 like

mijn familie is bij mij op vakantie en willen (begrijpelijk) vanalles met mij doen. nu zouden we morgen de hele dag wat gaan doen omdat ik nu weekend heb, maar ik heb afgezegd voor morgen. vorige week heb ik ook mijn hele weekend met/aan hen besteed dus ben gewoon heel erg toe aan een vrije dag voor mezelf. en ze snapten het wel maar toch was m’n moeder een beetje teleurgesteld. dus nu voel ik me schuldig :woman_shrugging:t3: maar ik weet gewoon dat ik het nodig heb, een dag voor mezelf. gewoon uitslapen en in huis rommelen en dan sluit ik einde van de middag en avond gewoon aan. maar toch, rotgevoel

3 likes

Ik vind het heel knap dat je het hebt aangegeven en voor jezelf kiest.Geniet lekker van je me-time morgen en sluit ā€˜s avonds weer gezellig aan!

3 likes

Ik werd net wakker. En toen moest ik opeens denken aan een collega die zich woensdag ziek meldde en toen keek ik op het rooster en zag ik dat ze door haar ziekmelding lekker 6 dagen vrij heeft gehad aka ze was dus niet ziek.

Ik moet vrijdag met haar werken en als ik vrijdag niet had hoeven werken had ik ook 6 dagen vrij gehad, dus ik ga vrijdagochtend zeggen ā€˜ja ik had me eigenlijk ziek moeten melden dan had ik echt lang vrij MAAR DAT ZOU NATUURLIJK OPVALLEN :wink::wink::wink::wink:’ en dan kijk ik naar haar.

Ben nu zo excited over dit plan dat ik niet meer kan slapen

67 likes

@Freya_n jaa dat dus! De confrontatie met sterfelijkheid, zowel die van de mensen om me heen als mezelf. Lief van je, thanks!!

1 like

Ik reis voor het eerst weer met het OV, maar het verbaast me dat het overgrote deel wegwerpmondkapjes heeft en geen wasbare

Omdat die vaak luchtiger aanvoelen denk ik?
Al is het niet echt duurzaam als je die elke dag nodig hebt.

Ik denk dat dat over het algemeen mensen zijn die alleen voor een enkele keer met het ov moeten, of waarbij het bedrijf deze mondkapjes beschikbaar stelt.

Ik heb ook het idee dat niet iedereen wegwerpkapjes daadwerkelijk weggooit, maar lekker hergebruikt

5 likes

Ik ga vanmiddag mn kitten ophalen en ben nu zo excited dat ik niet meer kan slapen

42 likes

Ik ga verhuizen en heb het er best moeilijk mee. Sinds een maand heb ik de sleutel van mijn appartement en er moest nog veel gebeuren en mijn vader helpt mij elk vrij weekend en ik vind dat zo fijn. Ik heb het überhaupt best fijn gehad bij mijn ouders (ben 29, maar ben na twee moeilijke jaren weer thuis gaan wonen) en ze hebben me zo erg geholpen om er weer bovenop te komen. Ben zo enorm dankbaar daarvoor. Maar goed, die verhuisdozen gaan zichzelf helaas niet inpakken dus dit gaan we doen vandaag, hoe lastig het ook is. (Ik verlang ook echt naar mijn eigen plek, dus it’s all good maar ik denk dat ik erg moet wennen aan alleen in een appartement zitten)

14 likes

Is ook wennen en dat duurt even, maar je gaat je vast thuis voelen daar :heart::kissing_heart:

1 like

Ik heb wel herbruikbare maar ik vind die zo vervelend voor een lange treinreis. Het drukt mijn neus plat en het ademt niet lekker. Deze gebruik ik nu voor korte busritjes.
Ik heb toen maar wegwerp gekocht want ik wilde niet alle herbruikbare uittesten tot ik tevreden was, zo vaak ga ik niet met de trein.

@Lentex Dat denk ik ook! Ik ga er in ieder geval wat moois van makenā¤ļø

@clairdelune Ja, ik denk dat het vooral dat nieuwe is, weer een nieuwe verandering. Wel een mooie, maar toch. Dankjewel :blush:

2 likes

Ik wil eigenlijk naar huis, ben het slapen op een kutmatje en bijbehorende rugpijn helemaal zat. Maar m’n vader zei net zo enthousiast dat hij zo’n zin had in deze dag met een beetje rijden en fietsen dat ik nu niet meer durf te zeggen dat ik naar huis wil. Nog een nacht op dat teringmatje.

4 likes

20 euro? Dat is wel een beetje overdreven. Mijn stoffen was rond de 4/5 euro. Nog steeds meer geld dan wegwerp, maar je doet er wel langer mee natuurlijk.

7 likes

Volgens mij kosten ze een paar euro.

1 like

Mijn herbruikbare masker kostte €0,99 bij de Action. Ik snap dat dat een uitzondering is maar ik heb er ook genoeg gezien rond €5. Dat is vrijwel dezelfde prijs als die van een pakje wegwerpmaskers dus tenzij je maskers gekregen hebt (van werk oid) vind ik de prijs geen excuus eigenlijk

Edit: oh spuit 11 haha

1 like