Wat je even kwijt wil #40

Als wie dan ook 2 uur lang bij mij in de buurt 1 hetzelfde liedje blokfluit , dan is er een grote kans dat die blokfluit er de volgende dag rectaal uit komt.

20 likes

@Zemraluani @Kees Okeoke misschien komt het doordat ik als kind ook blokfluit heb gespeeld dat ik zijn trauma beter begrijp dan die van de winkeliers :speak_no_evil:.

1 like

Maar echt he of de blokfluit ligt ineens in 10 stukken op de grond. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik had hem na de eerste drie tonen al weggestuurd. Blokfluit is echt het instrument van satan.

7 likes

Wat een goed idee!

1 like

Nope de duivel speelt de eerste viool want zelfs satan kan het geluid van een blokfluit niet weerstaan:

6 likes

Jajaaa ik snap jullie punt… maarrr het is een kind van tien die helemaal zn zelfvertrouwen nog moet opbouwen enzo! Dan is zoiets best wel hard toch?

Het is de schuld van de ouders blokfluiten horen op de brandstapel met draaiorgels. Demonische kutinstrumenten die een hoop gehoorleed veroorzaken. Waterboarding is er niks bij.

3 likes

Miljoenen kinderen leven door oorlog heen, een Nederlands jongetje van 10 kan vast wel met deze enorme klap omgaan.

15 likes

Ik heb trouwens in groep 4 gespijbelt bij blokfluit les omdat we alleen maar noten leerde ipv liedjes.

7 likes

Dat raak je toch weer kwijt op de middelbare school en dan bouw je opnieuw zelfvertrouwen op rond je 25e

31 likes

Dit is zo waar :joy:

1 like

mijn familie is bij mij op vakantie en willen (begrijpelijk) vanalles met mij doen. nu zouden we morgen de hele dag wat gaan doen omdat ik nu weekend heb, maar ik heb afgezegd voor morgen. vorige week heb ik ook mijn hele weekend met/aan hen besteed dus ben gewoon heel erg toe aan een vrije dag voor mezelf. en ze snapten het wel maar toch was m’n moeder een beetje teleurgesteld. dus nu voel ik me schuldig :woman_shrugging:t3: maar ik weet gewoon dat ik het nodig heb, een dag voor mezelf. gewoon uitslapen en in huis rommelen en dan sluit ik einde van de middag en avond gewoon aan. maar toch, rotgevoel

3 likes

Ik vind het heel knap dat je het hebt aangegeven en voor jezelf kiest.Geniet lekker van je me-time morgen en sluit ‘s avonds weer gezellig aan!

3 likes

Ik werd net wakker. En toen moest ik opeens denken aan een collega die zich woensdag ziek meldde en toen keek ik op het rooster en zag ik dat ze door haar ziekmelding lekker 6 dagen vrij heeft gehad aka ze was dus niet ziek.

Ik moet vrijdag met haar werken en als ik vrijdag niet had hoeven werken had ik ook 6 dagen vrij gehad, dus ik ga vrijdagochtend zeggen ‘ja ik had me eigenlijk ziek moeten melden dan had ik echt lang vrij MAAR DAT ZOU NATUURLIJK OPVALLEN :wink::wink::wink::wink:’ en dan kijk ik naar haar.

Ben nu zo excited over dit plan dat ik niet meer kan slapen

67 likes

@Freya_n jaa dat dus! De confrontatie met sterfelijkheid, zowel die van de mensen om me heen als mezelf. Lief van je, thanks!!

1 like

Ik reis voor het eerst weer met het OV, maar het verbaast me dat het overgrote deel wegwerpmondkapjes heeft en geen wasbare

Omdat die vaak luchtiger aanvoelen denk ik?
Al is het niet echt duurzaam als je die elke dag nodig hebt.

Ik denk dat dat over het algemeen mensen zijn die alleen voor een enkele keer met het ov moeten, of waarbij het bedrijf deze mondkapjes beschikbaar stelt.

Ik heb ook het idee dat niet iedereen wegwerpkapjes daadwerkelijk weggooit, maar lekker hergebruikt

5 likes