Wat je even kwijt wil #40

Haha is ook de inhoud van onze ergernissen topics hier toch? En sommige andere topics. Denk dat iedereen wel weet dat het vrij zinloos is, tenzij je soms tips krijgt hoe je bijvoorbeeld iemand aan kan spreken.

Ik moet over een uurtje theorie-examen doen voor mijn motorrijbewijs en hoewel ik beter heb geleerd dan bij menig tentamen (ik heb zelfs een samenvatting gemaakt!) ben ik toch mega nerveus. Willen jullie duimen?

Edit: YES geslaagd! :tada:

41 likes

Heel veel succes!

1 like

Succes! :sparkles:

1 like

Ik heb net even voor FBI gespeeld en kom er net achter dat het pand waar ik nu (nog) werk te huur staat :joy:

40 likes

succes! :crossed_fingers:t3:

Ik vraag me echt al tijden af bij welke winkel je werkt. :innocent:

5 likes

Ik heb gisteren een blouse gekocht, heb ik eigenlijk nooit aan. Vandaag natuurlijk meteen aan gedaan. En bijna al mn collega’s hebben er al een compliment over gegeven, haha, zo leuk!

8 likes

Het punt is volgens mij eerder dat ze er hiervoor al werkte haha

2 likes

We zitten in de Bourgogne in Frankrijk! Ik heb toen ik een kind was wel eens gekampeerd, maar verder nooit. Dacht dat het ook niet echt iets voor mij zou zijn, maar ik vind het echt heerlijk. We zitten heel vrij op een kleine camping en die rust is zo fijn!

1 like

Waren ze ook even vergeten dat je low key ikea influencer bent hier op het forum

13 likes

Hahaha dat heb ik ook gehad toen ik op een oude functie solliciteerde waar ik een paar jaar had gewerkt. Heb toen gebeld naar HR van hallo wtf is dit en toen zei ze dat hun recruiters alleen naar leeftijd keken ipv werkervaring en ik was dus te oud. :upside_down_face:

Heb je geen directe contacten nog daar? Zou die recruiter omzeilen.
De recruiter ziet toch op je cv dat je er 5 jaar hebt gewerkt?

1 like

Ik ben aan het solliciteren maar ik vind het zo moeilijk. Ik weet helemaal niet goed wat ik wil en ik zit ook niet echt helemaal goed in mijn vel (mede hierdoor), dus ik vind het ook best lastig om nu allemaal brieven te schrijven waarin in mezelf aanprijs terwijl ik me momenteel helemaal niet zo voel over mezelf haha.

Ja kan je niet de hulp van een kruiwågen inroepen?

1 like

Je zou misschien even op een los blaadje al je goede eigenschappen/kwaliteiten/succesverhalen kort kunnen oppennen en als je dan zover bent dat je weer een aanprijsriedeltje moet toevoegen daar er eentje van uitkiezen.

1 like

Ik heb morgen een surpriseparty voor iemand en heb er echt bizar veel zin in. Om diegene te verrassen en eindelijk weer eens een leuk sociaal iets te hebben.

3 likes

Ja, klopt eigenlijk wel. Misschien moeten mensen gewoon hun hart luchten. Maar sommigen op mijn Twitter zijn precies een langspeelplaat met een nummer/tweet.

1 like

We gaan toch naar huis yesss de laatste camping was echt booooring

4 likes

Zo fijn om ergens te werken waar je ook gewoon te horen krijgt dat je goed bezig bent in plaats van dat er alleen maar negatieve managers/teamleiders rondlopen. Mijn teamleider kwam net apart naar me toe om te zeggen dat hij kwaliteit had gecontroleerd en dat hij vond dat ik het heel goed deed :tada:

25 likes