Net de hele badkamer schoongemaakt, moest ook wel want er kwam net zo’n grote bos haar uit de wasbak als dat ik op mijn hoofd heb, maar trots op mezelf. Can i get a ‘goed zo meit’
Ik verzin puzzels en raadsels voor mijn vrienden vanavond voor Dungeons and Dragons (heb het weer lekker laat gelaten haha) Is deze te makkelijk? Te moeilijk? Feedback pls!
“I am the greatest prize
I am the greatest burden
I change status and titles
As I change hands and heads.
To find what was stolen,
You must know what I am.
What am I?”
Ik word er helemaal emotioneel van, dankjewel
Een zwaard?
Ik heb net nieuwe dagcrème besteld via bol en ik krijg nu een mail dat het vanavond al komt, waanzin
Oh shit dat zou ook kunnen. Maar nee!
Dan is ie in ieder geval niet te makkelijk. Wat is het dan? Iets van goud of geld?
Eeuwige leeftijdsdiscriminatie.
#wrinkledlivesmatter
Heb geen rimpels meer dus zo oud zie ik er niet eens uit
bij mij helpt een foto van toen ik 16 was op mn cv zetten ook heel erg. zal ze leren.
Ik ben vanmorgen naar 2 supermarkten geweest om aanbiedingen te scoren (doe ik nooit) en er staat al een bananenbrood in de oven die bijna klaar is. Voel me echt een succesful adult
En nu ga ik de rest van de dag netflixen en niks doen
Ik dacht dit, maar snapte niet waar ‘I change hands’ dan op zou slaan
Marc Inbane tanning spray, al jaren m’n favo
Hoe is t gegaan? Ik heb toevallig deze week nieuwe gekregen van mn vriend die mijn “afgetrapte” docs niet meer kon aanzien, maar heb ze een halfuurtje aangehad en nu al 1 dikke blaar. Heb een blarenpleister geplakt, tape en inlegkruisjes gehaald en ga jouw plan volgen voor de volgende keer dat ik ze aantrek.
Ah in het Engels betekent “Changing hands” vaak “overdragen” een andere manier om “to exchange” of “to pass on” te zeggen. Maar nu bedenk ik me dat mijn spelers het ook wel te letterlijk kunnen nemen inderdaad, dankje!
Ik heb al sinds dinsdag het gevoel dat het vrijdag is, what is life.
Dus… ik wil een video opnemen maar ineens besluit alles en iedereen in mijn straat mega veel geluid te maken. Nee is goed joh ik ga gewoon om 3 uur snachts precies hetzelfde doen.
De Duinhoeve Heeft wel een animatieteam maarja dat heeft elke camping natuurlijk, vond het vroeger echt heel chill daar.