Eeuwige leeftijdsdiscriminatie.
#wrinkledlivesmatter
Heb geen rimpels meer dus zo oud zie ik er niet eens uit
bij mij helpt een foto van toen ik 16 was op mn cv zetten ook heel erg. zal ze leren.
Ik ben vanmorgen naar 2 supermarkten geweest om aanbiedingen te scoren (doe ik nooit) en er staat al een bananenbrood in de oven die bijna klaar is. Voel me echt een succesful adult 
En nu ga ik de rest van de dag netflixen en niks doen
Ik dacht dit, maar snapte niet waar āI change handsā dan op zou slaan
Marc Inbane tanning spray, al jaren mān favo
Hoe is t gegaan? Ik heb toevallig deze week nieuwe gekregen van mn vriend die mijn āafgetrapteā docs niet meer kon aanzien, maar heb ze een halfuurtje aangehad en nu al 1 dikke blaar. Heb een blarenpleister geplakt, tape en inlegkruisjes gehaald en ga jouw plan volgen voor de volgende keer dat ik ze aantrek.
Ah in het Engels betekent āChanging handsā vaak āoverdragenā een andere manier om āto exchangeā of āto pass onā te zeggen. Maar nu bedenk ik me dat mijn spelers het ook wel te letterlijk kunnen nemen inderdaad, dankje!
Ik heb al sinds dinsdag het gevoel dat het vrijdag is, what is life.
Dus⦠ik wil een video opnemen maar ineens besluit alles en iedereen in mijn straat mega veel geluid te maken. Nee is goed joh ik ga gewoon om 3 uur snachts precies hetzelfde doen.
De Duinhoeve
Heeft wel een animatieteam maarja dat heeft elke camping natuurlijk, vond het vroeger echt heel chill daar.
Nu ben ik er ook geen held in, maar misschien heb je wat aan het boekje āFlirten doe je zoā van Judith Reinsma (is wel in de bieb te vinden denk ik). Verrassend genoeg flirt eigenlijk iedereen. Dus ook jij
Er zit alleen verschil in hoe je flirt en op wat voor manier je flirt. Volgens mij maakt ze onderscheid tussen drie soorten ofzo. Ik vind het echt een vermakelijk boekje en ook nog met handige tips om je flirtskills te verbeteren (die ik zelf alleen nog niet durf toe te passen, haha)
Er zijn veel leuke minicampings! Hoe ver van zee wil je maximaal zitten? Het veerse meer heeft ook veel leuke campings maar dan zit je aan het veerse meer en niet in t strand aan vlissingen, maar is wel dichtbij
Met alles er op en er aan is het goed gegaan, geen blaren. Voeten waren na 12 uur wel gesloopt (als in moe) maar dat vind ik ook wel logisch. Vind het wel bizar dat ik ze zo erg moet inpakken om er op te kunnen lopen. wil de volgende keer denk of met tape en stevige sok of blaar pleister en pleisters + sok gaan.
Met werk dacht ik eindelijk bij te zijn na alleen maar door te draaien op 150% en nu komt er weer een hoop gezeur. im soo doneeeeeeeeee
Taylor Swift released vanavond haar nieuwe album en dit is nu al het hoogtepunt van mijn weekend.
Ik was net bij de Action en ze hadden niet waar ik voor kwam. En ik heb verder ook niks gekocht. Succesful adult hier
Whutt?! Komt er een nieuw album van haar? Amazing!
Ik ben zo verliefd op mijn katten, doet gewoon pijn aan mān hart
Jaaaaa, ze post het echt nog geen uur geleden op Twitter! Zoān leuke verrassing op een saaie donderdag 
Ik verveel me zo ergggggg hopelijk komt mān cliĆ«nt van 16u wel opdagen