Hele geslaagde vierde date gehad, maar nog niet gezoend. Maar ik durf zelf ook niet de eerste stap te zetten. We wachten rustig af.
Ik ben zó moe constant maar zodra ik mijn kussen raak ben ik klaarwakker en maken mijn hersenen dikke overuren. Lig nu dus weer wakker
Wat een ellende. Ik ben geloof ik nog nooit zó ziek geweest… en dat in m’n vakantie . Ik ren om de haverklap naar de wc, koorts, hartkloppingen en zojuist viel ik ook nog bijna flauw. Een slok water blijft gewoon niet eens binnen.
Ik wil gewoon slapen
Ik heb slecht geslapen.
Gisteren was de crematie van mijn oma en dat soort dingen vind ik spannend. Het ging gelukkig goed, erna koppijn.
Dus slecht geslapen. Nu heb ik ook last van een been ?!??
Ben blij dat ik in mijn thuiswerk week zit.
Nee ben thuis gelukkig, samen met m’n vriend maar die slaapt overal doorheen haha
Corona als excuus gebruiken?
Ik vind deze datum moeilijk. 3 jaar geleden kreeg ik de diagnose en ja.
Dan ken je m’n nicht nog niet. Die gaat echt blijven dringen, want “is toch leuk”? Ik wil het gewoon helemaal niet vasthouden. Het idee vind ik heel eng en voel me er echt niet prettig bij.
@Hippe_kikker hahaha als laatste redmiddel is dit een goede
even in je handen niezen vlakvoor overnemen van de bebe
Mondkapje + koortslip
Heb ik zojuist 118 DMC borduurgaren opgekocht via marktplaats?
Ik slaap nog onder een laken en vannacht werd ik wakker omdat ik het koud had herfst kom maar door!
Deze ga ik opslaan. Love it
Tot 0430 wakker elke keer door een mug. Tering Jantje ben zo moeee.
Zo even naar de toko. Even rondstruinen en lekker onbekend eten meenemen.
En mijn voorraad noodles
Ze zijn hier in de wijk alle kozijnen en voordeuren aan het verven, heb daar wel een brief over gehad en het zou van eind juni tot midden oktober duren. Geen precieze data wanneer ze mijn straat/blok doen. Gisteren stonden ze ineens de deurstijlen te schuren, echt vet irritant want ik werk vanuit huis en moet veel bellen, maar dat was nog niet zo heel storend plus het was eind van de ochtend. Nu kan ik vandaag uitslapen en wiens voordeur gaan ze als eerste schuren, juist de mijneeeeeee.
Tussen 10u-12u komt er iemand iets doen in huis. Ik haat zulke afspraken, ik word hier zo onrustig van. Ik zit nu gewoon uren ongemakkelijk te wachten tot het voorbij is
Ik weet ook nooit hoe ik mij moet gedragen: moet ik de hele tijd bij die persoon blijven, small talk maken en kijken hoe die alles doet? Of laat ik doe gewoon zijn werk doen.
Waarom denk ik hier zo veel over na. Ik hoop echt dat wij nooit grote verbouwingen ofzo moeten doen want dat kan ik echt niet aan
Je kan gewoon je eigen ding doen, alleen wel aardig om iets aan te bieden en een kort praatje te maken
Zo herkenbaar! Hopelijk komen ze meteen om 10 en zit je niet nodeloos te wachten.
Ik begin meestal met even smalltalk, dan bied ik iets te drinken aan en vraag ik of ze nog iets nodig hebben en als dat niet zo is excuseer ik mezelf met ‘ik moet weer aan het werk, ben in kamer x, geef maar een seintje als u iets nodig heeft’ oid. Dan kunnen ze zelf hun werk doen. Maar ik weet eigenlijk ook niet of dit de juiste tactiek is.