Wat je even kwijt wil #41

Ik vind het soms zo’n raar idee dat mijn vader nog wel 30 jaar kan leven. Hij is nu 72 maar fit, mensen worden steeds ouder.Dan ben ik 65 tegen die tijd. Ik heb ooit in een verzorgingstehuis gewerkt waar mensen van de leeftijd die hij nu heeft woonde. Zo raaaaaaaar. Al zie ik ze nooit daar naar toe gaan, mijn next level vader heeft nu een bedrijf ingehuurd om een lift (!!!) in het huis te bouwen. Want een traplift daar doen we niet aan als het nodig is. Die man blijft me verbazen.

Ik zou echt een boek kunnen schrijven van mijn vader en zijn acties. Elke keer als ik weer eens thuis ben (voor Corona ongeveer elke 3 maanden). Is er weer iets anders aan het huis, complete serre aangebouwd, stuk land erbij gekocht ‘hadden we dat niet verteld?’… ehh nee?

17 likes

Ik heb er een soort van 1, maar ben op het moment minder actief.

1 like

Ik had koekjes voor werk gekocht. Maar kreeg net een vreet kick en heb mezelf volgedouwd.

5 likes

Ga zeker beginnen! Vond het zelf super leuk om foto’s te maken en de mensen zijn super creatief en aardig. Gebruik mijne all een tijdje niet meer maar zit te denken weer foto’s te maken.

@lanaisreading

1 like

Jezus er kwam net iemand aan de deur voor SOS kinderdorpen en ik zei: “bedankt maar ik ben al een sos doneur.”
Wtf is een doneur.

18 likes

Hoezo komen ze zo laat nog langs de deur?

Wel logisch, een monteur monteert, een doneur doneert :wink:

2 likes

Omdat “om 19.47” langer typen is dan “net”?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Aah mijn broer is nu op vakantie met z’n vriendin. Appt die me ineens: ben je nog wakker? Dus ik zo ja, waarom? Stuurt die alleen een foto door dus had al zo’n vermoeden. Heeft hij haar ten huwelijk gevraagd. Liefffff en super leuk natuurlijk :heart:

81 likes

noooo ik had vandaag gebeld naar iemand die een supermooi en betaalbaar appartement te huur heeft, maar werd niet opgenomen. check ik net de verhuursite, staat het appartement al op ‘gereserveerd’ :sob: ga morgenochtend gelijk nog een keer bellen want wie weeet. gereserveerd is nog niet verhuurd denk ik dan maar. willen jullie voor me duimen? :pray:t3:

19 likes

Oh nee! Ik had de afgelopen 2 dagen 2 ratten, een vogel een een bloedvlek op de badkamervloer maar geen lijk. Mijn hart breekt dan echt voor die beestjes. En iedere keer dat ik het kattenluik open hoor gaan ben ik bang voor wat ze nu weer mee naar binnen nemen :expressionless:

1 like

Oh jongens halp! Morgen komt m’n nicht met d’r baby en ik weet nu al dat ze wilt dat ik dat kind vast ga houden, maar ben als de dood dat ik het laat vallen en ik wil het niet vasthouden. Hoe ga ik me uit die situatie redden? :sob:

Vandaag bleef het niet bij zoenen :grimacing:

19 likes

Hmm ik kan me niet goed voorstellen dat een moeder zijn/haar kind opdringt om het vast te houden als je dat eng vindt. Ik was ook bang dat ik m’n nichtje liet vallen, die was ook mega klein maargoed. Ik gaf dat toen aan dat ik alleen zittend haar in m’n armen wilde nemen. De meesten deden dat staand. Maar als je jezelf er niet veilig bij voelt niet doen,ik zou het ff aangeven aan je nicht, misschien kan ze er ff bij naast zitten/ondersteunen. Maar je wil de baby überhaupt niet vasthouden of?

Ik heb net bij Jinek dat stuk over bodypositivity gezien en zo’n vrouw die aan het woord was (weet haar naam niet meer) zei dat ze na afloop echt niet op twitter moest kijken, vanwege haatreacties. Ik keek net op twitter en echt, wat een ontiegelijk zielige sneue kutmannen allemaal zeg. ‘Vetrollen zijn echt goor’ ‘je vreet gewoon teveel’ ‘leg die vork neer’. Precies de reden dat ik het wel uit mijn hoofd laat om te daten

Mayra, Shirma of Miljuschka

1 like

Mayra was het dan

Fuck. Ben een oorbel kwijtgeraakt. Wss in het water, dus nooit meer te vinden :sob:

Zo klaar met dat gesnurk van mijn vriend. Val ik net in slaap, gaat hij weer kei hard snurken en ben ik nu natuurlijk weer klaar wakker.

Heb nu maar het ‘logeerbed’ vrijgemaakt, staat op zolder en wordt als washok gebruikt en al zijn schone kleding eraf geflikkerd (ligt er al letterlijk weken). Eigenlijk weiger ik op dit bed te slapen (want is het oude bed waar hij bij wijze van met 100 meiden seks in heeft gehad). Morgen ga ik op zijn kosten een nieuwe topper bestellen, deze hele kamer opruimen en mijn eigen kamer ervan maken.

2 likes

Verschrikkelijk, was zeker heerlijk toen je een eigen kamer kreeg? Weet dat hij er niks aan kan doen, maar hij was voordat hij in slaap viel mij nog allemaal adviezen aan het geven over hoe ik sneller in slaap kon vallen (slaap in het algemeen slecht, goh), terwijl hij echt alleen maar zijn ogen dicht hoeft te doen en na 5 min weg is. Dus na 45 min viel ik een keer in slaap en toen werd ik dus weer wakker, dus was even licht gefrustreerd.