Deze ga ik opslaan. Love it
Tot 0430 wakker elke keer door een mug. Tering Jantje ben zo moeee.
Zo even naar de toko. Even rondstruinen en lekker onbekend eten meenemen.
En mijn voorraad noodles
Ze zijn hier in de wijk alle kozijnen en voordeuren aan het verven, heb daar wel een brief over gehad en het zou van eind juni tot midden oktober duren. Geen precieze data wanneer ze mijn straat/blok doen. Gisteren stonden ze ineens de deurstijlen te schuren, echt vet irritant want ik werk vanuit huis en moet veel bellen, maar dat was nog niet zo heel storend plus het was eind van de ochtend. Nu kan ik vandaag uitslapen en wiens voordeur gaan ze als eerste schuren, juist de mijneeeeeee.
Tussen 10u-12u komt er iemand iets doen in huis. Ik haat zulke afspraken, ik word hier zo onrustig van. Ik zit nu gewoon uren ongemakkelijk te wachten tot het voorbij is
Ik weet ook nooit hoe ik mij moet gedragen: moet ik de hele tijd bij die persoon blijven, small talk maken en kijken hoe die alles doet? Of laat ik doe gewoon zijn werk doen.
Waarom denk ik hier zo veel over na. Ik hoop echt dat wij nooit grote verbouwingen ofzo moeten doen want dat kan ik echt niet aan
Je kan gewoon je eigen ding doen, alleen wel aardig om iets aan te bieden en een kort praatje te maken
Zo herkenbaar! Hopelijk komen ze meteen om 10 en zit je niet nodeloos te wachten.
Ik begin meestal met even smalltalk, dan bied ik iets te drinken aan en vraag ik of ze nog iets nodig hebben en als dat niet zo is excuseer ik mezelf met âik moet weer aan het werk, ben in kamer x, geef maar een seintje als u iets nodig heeftâ oid. Dan kunnen ze zelf hun werk doen. Maar ik weet eigenlijk ook niet of dit de juiste tactiek is.
Ik zou echtttttt in een andere kamer gaan zitten als dat kan. Had vorig jaar een schilder die het plafond kwam doen na een lekkage, was vanuit de woningbouw en eigenlijk zouden wij zelf moeten schilderen maar omdat een collega van hem had gezegd dat dat de verantwoordelijkheid van de woningbouw was, moest hij komen. Ik zat op de bank, had destijds geen werk dus wist niet zo goed wat ik moest gaan doen, en hij stond midden in de woonkamer op een trap. Tussendoor moest hij elke keer wachten tot dat stukje droog was en dan zat hij vet awkward op zân trap te wachten en mij een beetje aan te kijken maar er viel geen gesprek te voeren met die man. Ongemakkelijkste uur uit mijn leven hoor.
@Pax ja ooit kwamen twee mensen een nieuwe douche installeren en had beneden koffie, water en koekjes staan. Ik zei dat en die bekeken mij van: ??? Nee nee dank u.
Dus sindsdien denk ik van, hoe doen mensen dit
Ik moet vandaag niet werken, maar ga fake aan het werk denk ik. Het voelt zo fout om tv te kijken ofzo als iemand anders aan het werken is.
Mijn ouders pakken dat helemaal anders aan. Die blijven constant bij die persoon en praten daar constant mee. Aan het einde van het gesprek, weten die ook echt persoonlijke dingen van die mensen? Maar ik zou dat zelf niet fijn vinden en zou gewoon mijn werk willen doen, dus ik hoop dat de meeste mensen dat ook vinden.
@Spaarlamp oh nee hahahha ik voel de ongemakkelijkheid!
Ik mag niet werken want kind met koorts. Vind dit zo rete irritant. Morgen kan ze pas een test en dan binnen 48uur uitslag. Weer een week naar de knoppen
Hahah ja zo zijn mijn ouders ook! Laatst kwam er een dakdekker bij hen langs en dan bereiden ze ook een uitgebreide lunch en gaan ze gezellig met hem lunchen, ze halen zelfs taart voor bij de koffie. Ze wonen wel in een klein dorp en daar weet iedereen wel van elkaar wie ze zijn, dat scheelt denk ik ook.
Ik ben daar echt te ongemakkelijk voor en ik zou zou zelf ook liever rustig mijn werk doen zonder dat iemand op mijn vingers zit te kijken. Dus ik ga na een tijdje wel weg, desnoods met een smoes.
Net studieboeken besteld voor mijn premaster, dag salaris
net weer gebeld, wordt er weer niet opgenomen dus heb ook nog maar een bericht achterlaten via de verhuursite. ik wil dit zo graaaag
Misschien een hele open deur, maar heb je al oordopjes geprobeerd? Heel simpel maar werkt bij mij goed genoeg als mijn vriend weer eens naast me ligt te snurken
Ah, volgens mij ben ik een BEC aan het krijgen (irl, niet hier). Gelukkig is het iemand waar ik maar tijdelijk mee te maken heb
Volgens mijn rooster moet ik morgen werken.
Volgens mijn planning niet.
Ik heb al een keer mot gehad met het bedrijfsbureau, mooi dat ik die niet ga bellen.
Als ze het niet opmerken vandaag, ben ik een dag extra vrij
Gr ik heb de hik en het gaat maar niet weg, wat ik ook doe.
Heb net na het zien van de klasindeling uiteraard meteen mân aankomende klasgenoten opgezocht en ff gestalkt en ik zit met een paar mensen met geboortejaar 2002 in de klas. Ik kan me mijn zomervakantie 2002 nog vrij helder voor de geest halen. Voel me oud nu
Mijn hik is altijd pijnlijk en heb tot nu toe maar 1 manier die altijd bij me helpt.
Ik probeer zo veel mogelijk water achter elkaar te drinken maar het helpt bij mij alleen als ik een bepaalde drink positie aanhoud.
Rechter hand glas vast, linker hand op mijn rechter schouder, dan over je linker shouder heen kijken en met je rechter arm onder de linker arm het glas naar je mond brengen en dan drinken⊠Weet niet waarom maar alleen dit helpt mij.