Wat je even kwijt wil #41

Zitten we hier in Frankrijk. Had mijn stiefvader voordat we weggingen al last van zijn buik/ rug maar wilde niet naar de dokter. Nu is het erger geworden met overgeven en heel veel pijn. Waren ze vanochtend naar de dokter gegaan maar konden pas eind van de middag terecht.
Ik kan geen Frans en ook echt geen Engels maar heb toch voor elkaar gekregen dat ze nu naar de dokter kunnen.

Zit ik hier alleen met twee honden. En ik ga heel slecht op zieke mensen, stress level zit hoog

Kut, ze hebben het ontdekt

Wie bij de slimste mens ging de finale nou in met 30 seconden?

Erik Zwart

Mijn schuin bovenburen zijn nu 5 dagen weg en wat een rust hier. :heart: Geen schreeuw, geen gejank (van de volwassen niet de kinderen), geen kinderen die steeds boven rennen wat door mijn huis heen dreunt, geen deuren meer die worden dichtgeslagen. Wat een genot.

3 likes

Als ik die naam nu alleen al zie moet ik cringen, wat een aanfluiting was dat :joy: :joy:

3 likes

@Luzarl nog erger: hij had slechts 11 seconden

1 like

Voordeel aan deze coronasituatie:
Dat niemand meer mag proeven van je drankje of lekkere eten en dat shared dining nu niet heel handig is en ik daardoor lekker allemaal shit voor mezelf kan bestellen zonder bang te zijn voor gretige vingers van familie of vrienden

17 likes

Hmm zijn naam komt mij niet bekend voor haha, maar fijn dat jij hem in ieder geval nu hebt gevonden!

Ik ben zoooo kwaad op swapfiets. Ik zit net op de fiets in de regen, draait mn wiel ineens niet meer. Ik swapfiets bellen, hebben ze MORGENAVOND een plekje. Ik ben woest

Utrechter

Een Utrechtenaar is een homo

2 likes

Oeh ik ben ook benieuwd naar je account! Al mijn boekentips haal ik eigenlijk van het forum omdat veel vriendinnen niet heel veel lezen. Wist helemaal niet dat zulke accounts bestonden.

Ik had het tegenovergestelde (ik doe deeltijd). Wij moesten ons in een Skype-gesprek aan elkaar voorstellen. Ik ben een van de weinigen onder de 30 zonder trouwring en kinderen, haha.

1 like

Nou @Okapi @anon46421473 @Janniebeton @Filia en voor wie nog meer wil kijken hoe mijn boekeninstagram eruit ziet:

Ben van plan om steeds 1 fysiek boek en 2 ebooks te posten, dus het worden niet allemaal dromerige foto’s van boeken in bloemenveldjes enzo. En hele korte reviews.
Bij deze is ook lekker mijn UNIEKE voornaam exposed
25 likes

Als ze langer open waren geweest was ik met liefde voor je langsgegaan maar ik ben nog niet terug van m’n werk om 18:00 ):

Ik heb al een paar dagen last van misselijkheid. Telkens als ik wat eet, voelt het te veel in mijn maag. Heel vaag eigenlijk, als iemand tips heeft tegen misselijkheid hoor ik het graag

Oooh shit. Ik denk dat hij direct hulp moet krijgen hiermee. Volgens mij als je geldproblemen hebt ga je het op een gegeven moment gewoon negeren en doen alsof het niet bestaat, terwijl dat natuurlijk niet helpt. Misschien kun je eens googlen of er een professional is die hem kan helpen alles op een rijtje te krijgen?

En ik snap dat je heel boos bent dat hij heeft gelogen maar waarschijnlijk is hij zelf ook radeloos. Dus even uitrazen en dan kijken wat je eraan kunt doen?

1 like

Jeetje wat ontzettend werkt, het klinkt alsof je echt keihard hebt gewerkt (ook wat ik eerder van je heb gevolgd). Ik gun je die extra kans heel erg, heel hard duimen!

1 like

Ah wat ongelooflijk jammer! Hopelijk krijg je de extra kans, ik duim voor je :crossed_fingers:t3:

1 like

Ik geloof dat als je aankomt bij de examencommissie je echt wel goede redenen hebt om een tweede kans te krijgen! Leg alle redenen op tafel en vooral ook waarom je denkt dat het de 2e keer wel gaat lukken. Examencommissies lijken misschien heel streng en star maar ik heb al vaker meegemaakt dat ze toch mee gaan. Succes en zet hem op!

6 likes