Ik wilde vanavond zo graag lekker niks doen, bijkomen, netflixen, kaarsjes aan (hallo herfst? ) en nu is het zover …
En voel ik me eenzaam en ‘stom’ dat ik niks te doen heb
Truffel risotto gemaakt en had B&J als toetje. Nu met een dekentje op de bank, lekker rustig
Ik ben nu wel nieuwsgierig haha, maar ik heb dit account net nieuw om anoniem te blijven
Bradley cooper is echt een gezellige man.
Ik ga echt stuk hierom
Hij laat me nu echt lang wachten met die shark vraag. Word er helemaal zenuwachtig van.
Pfff hij is opeens echt gemeen! Vind het ook niet leuk dattie geen interesse in mij heeft
Ik moet zo tot 2 uur werken maar heb zo geen zin, last-minute klusje dataverwerking!
Fucking hell wat een nachtmerrie bord zeg. Je woont toch hopelijk niet in de buurt???
Nouja ooit was ik ook niet op de hoogte van de ware identiteit van de veenmol. Opzich klinkt de naam wel aandoenlijk… je verwacht een schattig molletje met zwemvliesjes oid
M’n vriend wilde dat ik drie knotjes maakte?! Snapte er niks van, maar dus maar gedaan, het ziet er niet uit vind ik. En hij vindt het zooo cool. Hij kijkt nou steeds in de spiegel en ik ga van binnen stuk. En hij zei ’ i feel brand new’. Hahaaa
Vind je ze beide lekker? Ik vond die blauwe, bij mij dan, echt net alsof ik net een fles AXE leeg had gespoten, niet te doen zo mannelijk. (Wel een lekkere mannengeur trouwens hoor) en die oranje is lekker. Beetje warm en wat zoetig met echt een heerlijke vanille geur. En ze blijven idd heel lang hangen!
Omdat ik het niet mooi vind is het denigrerend? Komop
Niet mee eens. Ook niet om te laten zien hoe gek het is. Jezus.
Dat laatste weet ik. Hij heeft mij zelf gevraagd of hij het weer zou dreadlocken. Ik zei doe wat je wil, maar ik vind het leuk. Hou sowieso van dreadlocks, alleen deze knotjes doet me eerder aan zijn kleine neefjes/nichtjes denken. Dat heb ik ook gezegd. En ja hij vindt het leuk en heeft er geen enkel probleem mee dat ik daar een foto van post.
Hahaha, waarom ook specifiek 3? Zijn zijn dreads ook lang genoeg om 1 knotje / staartje te maken? Dat lijkt me echt leuk staan
Zijn haar groeit megasnel. De eerste maand mag je de dreads niet wassen omdat het dan niet gelocket (?) Is. Maar in de tussentijd heeft hij het al 1 keer korter geknipt. Toevallig zei ik dus vanavond van neeee ik zou het leuk vinden dat je het niet meer korter knipt want dan kan je idd zo’n knotje/staartje maken. Of zo’n halve vind ik ook heel leuk. En waarom 3 weet ik ook niet haha. Ik zou dan nog eerder denken 4.
Nee die blauwe vond ik eigenlijk echt te mannen douchegel achtig. Bij de eerste zeeman hadden ze ook alleen maar die blauwe nog, toen heb ik bij een ander filiaal die gelige nog kunnen krijgen gelukkig.
Altijd als september komt krijg ik heimwee naar de studententijd. Nieuw leeg notitieblok, nieuwe vakken etc.
Vervolgens schreef ik niks nuttigs op (aan het tekenen)ben liep ik na 2 weken al achter.
Maar ik het mis het.
Ik heb zo’n leuk weekend, ik geniet er echt van!
Ik heb vandaag ook familie gezien die ik al maanden niet gezien had, ik ben er helemaal blij van geworden.
En doordat ik allemaal leuke dingen aan het doen ben ben ik ook minder bezig met mn telefoon, ook een voordeel.