De kinderen van Constantijn en Laurentien zijn geen onderdeel van het koninklijk huis. Wel van de koninklijke familie.
Hormonen zijn wel lekker bezig weer.Moet echt om alles janken :â)
Gister al bij een optreden van The Voice,vanavond eerder bij een dans die ik zag op tv en nu zit ik half te janken bij een film.
Ik zei laatst al iets over de feud tussen Den Bosch en Oss. Nu heeft iemand op de fb groep van mijn oude woonwijk gezegd dat âOsse bollenâ (ja dit bestaat) lekkerder zijn dan Bossche bollen.
Wat zijn dat dan nou weer?
Bossche bollen zonder chocolade?
Dat toch gewoon een mega slagroom soes?
Werk nu alweer een jaar lang elke zondag, vandaag eeeeecht geen zin. Enige wat het altijd dragelijk maakt is de gedachte van de dubbele moneyz
Mijn vriend is volgende week jarig en wil niets voor zân verjaardag. Waar moet ik hem mee verrassen? We wonen niet samen. Ik dacht aan een uitgebreid ontbijt als surprise? Is dat leuk?
Samen eten is altijd leuk!
Leuk uitgebreid zelf maken of ergens ontbijten.
Of uiteten.
Oh echt heerlijk wakker worden met het geluid dat het keihard regent.
Idee is leuk, maar vanwege de coronaâs voor ons geen goed idee
Samen eten gaat het worden. Waar moet ik dan nog maar even bedenken. Ontbijt op bed lijkt mij wel leuk
Je bent iig niet alleen, ik werk ook vandaag (met lichte tegenzin, haha)
Aaah ik vind het schattig!
In de sportschool was een vrouw met paars haar, echt geweldig. Wil dat zelf al zo lang maar durf niet zo goed. Nu twijfelde ik of ik moest vragen bij wie ze het had laten doen en heb het toch gedaan (Best een stap voor mij) en ze vond het echt leuk dat ik er om vroeg. Info gekregen en ga eens kijken. maar misschien toch eerst even langs mijn eigen kapster :") vind nieuwe kapsters altijd eng om te proberen.
Ik ben zo gigantisch moe maar kan niet meer slapen. Vanmiddag zie ik mân nichtje en die wil uiteraard alleen maar spelen. Ik kan me soms niet voorstellen hoe ouders het met meerdere jonge kinderen volhouden. En die dan bijvoorbeeld zondagochtend om 6 uur op bed springen.
Ik ga niet meer naar huis als mân zus er ook is. We liggen allemaal zo ver uit elkaar en dat wordt zoveel duidelijker als mân zus ook thuis is. Die heeft van alles gemeen met mân ouders en ze kunnen echt uren lullen over alles van hun vakgebied en ik zit er dan maar bij. En continue steken onder water, alleen maar bemoeien als er afgekeurd kan worden. Ik ben echt te oud om me nog zo te voelen door anderen jezus.
Zijn er mensen die een bril hebben speciaal voor blauw licht? Ik zit nu veel achter computer ivm werk dus ik dacht dat het misschien wel goed is.
Ja ik heb er een besteld bij Charlie Temple. Alleen omdat ik toch niet helemaal blij ben met montuur / kleur van de bril draag ik âm niet veel. Ga binnenkort nog een ander model bestellen, want heb wel het gevoel dat het soms de âscherpe randjesâ eraf haalt met hoofdpijn of last van mijn ogen.
@Moon86 ah top, ga ik dat ook even opzoeken. Klinkt wel chill!
@Blush ja, daar zat ik ook te kijken! Die zijn ook niet zo duur dus als het niks is dan is er geen man over boord hah
Veel apparaten hebben zelf ook een blauwlichtfilter voor het scherm, en er zijn ook apps en programmaâs voor. Flux bijvoorbeeld. Vind ik zelf fijner dan zelf een bril dragen.