Wat je even kwijt wil #41

Niet mee eens. Ook niet om te laten zien hoe gek het is. Jezus.

2 likes

Dat laatste weet ik. Hij heeft mij zelf gevraagd of hij het weer zou dreadlocken. Ik zei doe wat je wil, maar ik vind het leuk. Hou sowieso van dreadlocks, alleen deze knotjes doet me eerder aan zijn kleine neefjes/nichtjes denken. Dat heb ik ook gezegd. En ja hij vindt het leuk en heeft er geen enkel probleem mee dat ik daar een foto van post.

34 likes

Hahaha, waarom ook specifiek 3? Zijn zijn dreads ook lang genoeg om 1 knotje / staartje te maken? Dat lijkt me echt leuk staan

4 likes

Zijn haar groeit megasnel. De eerste maand mag je de dreads niet wassen omdat het dan niet gelocket (?) Is. Maar in de tussentijd heeft hij het al 1 keer korter geknipt. Toevallig zei ik dus vanavond van neeee ik zou het leuk vinden dat je het niet meer korter knipt want dan kan je idd zo’n knotje/staartje maken. Of zo’n halve vind ik ook heel leuk. En waarom 3 weet ik ook niet haha. Ik zou dan nog eerder denken 4.

1 like

Nee die blauwe vond ik eigenlijk echt te mannen douchegel achtig. Bij de eerste zeeman hadden ze ook alleen maar die blauwe nog, toen heb ik bij een ander filiaal die gelige nog kunnen krijgen gelukkig.

1 like

Altijd als september komt krijg ik heimwee naar de studententijd. Nieuw leeg notitieblok, nieuwe vakken etc.

Vervolgens schreef ik niks nuttigs op (aan het tekenen)ben liep ik na 2 weken al achter.

Maar ik het mis het.

41 likes

Ik heb zo’n leuk weekend, ik geniet er echt van!
Ik heb vandaag ook familie gezien die ik al maanden niet gezien had, ik ben er helemaal blij van geworden.
En doordat ik allemaal leuke dingen aan het doen ben ben ik ook minder bezig met mn telefoon, ook een voordeel.

9 likes

De kinderen van Constantijn en Laurentien zijn geen onderdeel van het koninklijk huis. Wel van de koninklijke familie.

1 like

Hormonen zijn wel lekker bezig weer.Moet echt om alles janken :’)
Gister al bij een optreden van The Voice,vanavond eerder bij een dans die ik zag op tv en nu zit ik half te janken bij een film.

Ik zei laatst al iets over de feud tussen Den Bosch en Oss. Nu heeft iemand op de fb groep van mijn oude woonwijk gezegd dat ‘Osse bollen’ (ja dit bestaat) lekkerder zijn dan Bossche bollen.

image

12 likes

Wat zijn dat dan nou weer?
Bossche bollen zonder chocolade?
Dat toch gewoon een mega slagroom soes?

1 like

Zo meteen eindelijk weer naar de sportschool <3

2 likes

Werk nu alweer een jaar lang elke zondag, vandaag eeeeecht geen zin. Enige wat het altijd dragelijk maakt is de gedachte van de dubbele moneyz

1 like

Mijn vriend is volgende week jarig en wil niets voor z’n verjaardag. Waar moet ik hem mee verrassen? We wonen niet samen. Ik dacht aan een uitgebreid ontbijt als surprise? Is dat leuk?

Samen eten is altijd leuk!
Leuk uitgebreid zelf maken of ergens ontbijten.
Of uiteten.

Oh echt heerlijk wakker worden met het geluid dat het keihard regent.

5 likes

Idee is leuk, maar vanwege de corona’s voor ons geen goed idee :slight_smile:

1 like

Samen eten gaat het worden. Waar moet ik dan nog maar even bedenken. Ontbijt op bed lijkt mij wel leuk :wink:

Je bent iig niet alleen, ik werk ook vandaag (met lichte tegenzin, haha)

1 like

Aaah ik vind het schattig!

1 like