Wat je even kwijt wil #41

Ah lief! Ik deel m samen met twee anderen en ik ben niet van plan om daar nog lang te wonen dus vooral goedkoop :crazy_face: kort programma is wel chill en hij hoeft niet groot te zijn, denk gemiddeld?

1 like

Ik wist niet dat het vinden van een boekenkast zo lastig was. Ik wil geen Billy (look a like) en het liefst iets met deels deuren zodat papierwerk er ook in kan (of, wanneer ik ooit georganiseerd ben, de lelijke multomappen achter deurtjes kunnen).
Wat voor boekenkast hebben jullie?

Ik heb afscheid genomen van een plek die heel lang heel veel voor mij betekend heeft. Nog steeds eigenlijk. Maar het gaat niet meer. Eerder hebben mensen hier al af en toe een tijd kut tegen me gedaan en heb me er altijd doorheen geworsteld. Nu speelt er weer iets en trek ik het niet meer. Ik heb gezegd dat ik niet meer kom. Zit heel hard te huilen, en twijfel nu al of ik er wel goed aan heb gedaan. Weet ook dat ik verder moet en daarvoor deze cirkel doorbroken moest worden

3 likes

2 boomers in mijn lidl stonden net te rellen omdat ze er na een intens scanproces achter kwamen dat ze niet met cash konden betalen bij de zelfscan

Inclusief ‘moeten we dan nu weer achterin de rij gaan staan bij de kassa???’

4 likes

Dit is beste koop. Ik heb een en ander vergeleken in de goedkope sector en allemaal zijn ze niet snel.
Maar wij hebben zo’n vergelijkbare wasmachine en ze hebben ook een korte was. (59 min)
Grote deur vind ik ook fijn.
In de recensies hebben ze het er ook over dat deze niet lawaaierig is en echt niet zo lang duurt met wassen.

In de machines vanaf 8kg staat bijna elke samsung als beste uit de test :laughing:

4 likes

Je hebt nu voor jezelf gekozen en dat is altijd goed, hoe kut het nu ook voelt :heart:

2 likes

Ivar van ikea is heel chill vind ik voor jouw wensen, je kan zelf samenstellen dus ook precies aanpassen hoe je wil.

1 like

Ja jezus fucking irritant.Maar dat is sowieso met de wat goedkopere ketens naar mijn mening (zelfde als Nettorama,Aldi is wel chill daarmee).Maar ook dat ze dan voor elke dingetje dat misgaat de leidinggevende erbij moeten roepen.Laatst stond ik bij de Lidl in de rij en hier hebben we zo’n systeem met een bel en een groen lichtje wat dan afgaat.Nou die fucking bel was al 5 keer afgegaan voor er zo’n gozer kwam.”Oh haha is die al vaak afgegaan?”.Ja dude,al 5 keer verdomme.Boodschappen doe ik niet voor de lol ofzo.Die hele rij keek hem ook aan van: fuck you.

1 like

Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe van Proline.Niet zo duur,wel maar 6kg geloof ik.Maar als je allemaal afzonderlijk de was doet (woon je samen of huisgenoten?) is die echt helemaal prima! Een gemiddelde was is zo klaar,hiervoor had ik echt een oudje die zo 3 uur over een normaal programma deed dus dit is echt een verademing.

Edit: wat ook chill is: als die klaar is hoef je niet een bepaald aantal minuten te wachten tot ie open kan.Zo’n hekel aan altijd.

1 like

Jij bent een topperrrrr!

Mijn vader is aan het opruimen en stuurt een foto van oude bankafschriften. Toen mn zus was geboren hebben hij en mijn moeder allebei een bedrag overgemaakt naar een bankrekening die ze geopend hadden voor mn zus. M’n vader: 32,10, omschrijving: 1 cent per gram. M’n moeder: 1000 gulden, omschrijving: voor mijn lieve hummeltje :smiling_face_with_three_hearts:

63 likes

Dat is mooi om het zo te zien. Ik ga proberen deze gedachte vast te houden.

Heb me inmiddels omringt met lekker eten en Netflix. Mag mezelf vandaag even zielig voelen. Morgen is het klaar

1 like

Lol ik liep net in de stad en er liep een politieagent voor me. Pakt ineens een peuter van 2/3 de wapenstok van die agent af en rent ermee weg achter z’n (ik denk) broertje aan. Ik ging stuk. Gelukkig kon die agent er ook wel om lachen

49 likes

:joy::joy: hing de stok aan de broek?

Ja hahaha. Ik dacht eerst nog kennen ze elkaar ofzo, maar nee, hij kreeg nog wel een toespraak van z’n ouders

Is er een Tour de France topic die ik over het hoofd zie?

1 like
1 like

En de mood is veranderd in;

tijd voor koffie

Hahaha jaa heb idd het gevoel day er bij de appie nooit zo sloom word gedaan.
Bij de lidl kom ik ook altijd mensen tegen die op de meest onlogische wijze boodschappen doen. Altijd helemaal naar het achterste pad om iets te halen , dan weer helemaal naar voor dan in het midden dan weer terug naar voor. Echt maak een lijstje op de volgorde van de winkel gewoon.

Mijn hond is echt verrot van binnen. Echt die lucht die ze nu ligt te produceren :nauseated_face::nauseated_face:

Kut ik kom er net achter dat m’n pilvoorraad op is en ik ga overmorgen op vakantie :weary: