Wat je even kwijt wil #41

Omg dit is echt heel dicht bij m’n ouders haha, zag dit gisteren ook

1 like

Mijn vriend en ik zijn aan het koken/wijn drinken met fijne muziek: een brazilian playlist van spotify. Ik houd van het weekend

11 likes

Urgh we willen overmorgen op vakantie maar we weten nog niet waar naartoe dus nu zitten we natuurlijk vet gestrest nog allemaal kneuterige hutjes te zoeken maar alles is natuurlijk al volgeboekt.

Ik heb echt spijt dat ik een grote laptop heb gekozen op werk. Ik wil een rugzak kopen maar het is echt moeilijk om iets moois te vinden wat niet zo belachelijk groot is.

Mijn moeder belde net en ze liet weten dat een jeugdvriendin me heel graag wilde zien omdat het zo lang geleden is.
Ik heb daar echt geen zin in, zij liet mij vallen toen ze een relatie kreeg en mocht nooit naar buiten. Nu zij “gelukkig” getrouwd is en kinderen heeft, kan ze weer afspreken.

Sorry, heb gezegd dat ik in quarantaine ben (wat ook waar is).

20 likes

Ik wilde vanavond zo graag lekker niks doen, bijkomen, netflixen, kaarsjes aan (hallo herfst? :stuck_out_tongue:) en nu is het zover …
En voel ik me eenzaam en ‘stom’ dat ik niks te doen heb

4 likes

Truffel risotto gemaakt en had B&J als toetje. Nu met een dekentje op de bank, lekker rustig

10 likes

Ik ben nu wel nieuwsgierig haha, maar ik heb dit account net nieuw om anoniem te blijven :joy:

1 like

Ik vind het ergens een beetje eng dat mijn kat weet wanneer ik naar bed ga. Hij loopt namelijk altijd mee naar boven en slaapt op bed. Maar soms zeg ik tegen mijn vriend dat ik iets eerder naar bed ga, ga ik nog even naar de wc en als ik dan boven kom, ligt die kat daar al… wtf.

21 likes

Bradley cooper is echt een gezellige man.

24 likes

Ik ga echt stuk hierom :joy:

1 like

Hij laat me nu echt lang wachten met die shark vraag. Word er helemaal zenuwachtig van.

2 likes

Pfff hij is opeens echt gemeen! Vind het ook niet leuk dattie geen interesse in mij heeft :rage:

1 like

Ik moet zo tot 2 uur werken maar heb zo geen zin, last-minute klusje dataverwerking!

Fucking hell wat een nachtmerrie bord zeg. Je woont toch hopelijk niet in de buurt???

1 like

@PizzaFunghi ik heb je bericht verwijderd. Het aanbieden van wat voor soort medicijnen ook, is niet toegestaan.

2 likes

Nouja ooit was ik ook niet op de hoogte van de ware identiteit van de veenmol. Opzich klinkt de naam wel aandoenlijk… je verwacht een schattig molletje met zwemvliesjes oid

2 likes

M’n vriend wilde dat ik drie knotjes maakte?! Snapte er niks van, maar dus maar gedaan, het ziet er niet uit vind ik. En hij vindt het zooo cool. Hij kijkt nou steeds in de spiegel en ik ga van binnen stuk. En hij zei ’ i feel brand new’. Hahaaa :clown_face:

38 likes

Vind je ze beide lekker? Ik vond die blauwe, bij mij dan, echt net alsof ik net een fles AXE leeg had gespoten, niet te doen zo mannelijk. (Wel een lekkere mannengeur trouwens hoor) en die oranje is lekker. Beetje warm en wat zoetig met echt een heerlijke vanille geur. En ze blijven idd heel lang hangen!

Omdat ik het niet mooi vind is het denigrerend? Komop

41 likes