Mn daddy (die is bijgewerkt met hartjes!!). Ik vind hem gewoon nog steeds mooi en sexy maar het voelt ff kut
Vrijdagmiddag zat er een briefje in de brievenbus met dat maandag de schilders komen. Ik kan er zo slecht mee omgaan dat er niet gewoon even een afspraak wordt gemaakt en dat ik niet weet hoe lang het gaat duren etc. En dat ik hiervoor mijn huisdieren weg moet brengen. Weet nu al dat ik t morgen erg lastig vind om te werken als zij hier aan t schilderen zijn.
@Jones heb 3 van die brillen. Eentje van de dure opticien en 2 van ace & tate. Heb ook sterkte voor dichtbij maar ik draag ze sowieso niet buiten (überhaupt niet elke dag). Ik vind het wel meevallen hoe de glazen zijn qua kleur. Kijkt wel echt een stuk prettiger op de computer! Soms heb ik ze een tijdje niet op en krijg ik hoofdpijn, maar dan na een paar uur die bril op is het al chill!
Is ook wel kut hoor, ik zou het ook echt niet leuk vinden als mensen wat te zeiken hebben over mijn inkt. Ik moet ermee lopen toch, niet jij.
Ja precies. T zit er nu al, wat wil je dat ik doe
ik: Ik ga vandaag na het sporten lekker rustig aan doen, beetje chillen en lekker borduren
also me; IK WIL NU CARROT CAKE (lowcarb) MAKEN. fietst naar jumbo voor ingrediënten en maakt cake
Ik ben zo gestresst voor aankomende week. Echt laat het snel weekend worden.
Ik ga vanaf morgen elke dag mijn werkplek aan de eettafel opruimen. Dus beeldscherm, toetsenbord, laptop echt weg de kast in ipv aan de zijkant schuiven. Want man o man, wat een rust in het weekend zonder die dingen op de eettafel. Ben benieuwd hoe lang ik dit ga volhouden
Ik moet nog 1,5 jaar studeren en ben van plan volgend jaar zomer (als ik nog maar een half jaar hoef) te gaan kijken voor een auto als dat dan haalbaar is qua kosten. Heb er nu al helemaal zin in, terwijl dat nog een jaar duurt en ik ook echt een hekel heb aan autorijden en eerst wat lessen wil, omdat ik anders niet eens durf. Maar ik ben allemaal leuke kleine auto’s aan het opzoeken en ik zie mezelf al helemaal rondtouren
Edit: net even met m’n vader zitten loeren naar een tweedehands fiat panda. Weet in ieder geval dat ik die wel fijn vind rijden en is groot zat. En de kosten qua wegenbelasting en verzekering vallen me echt alles mee! Dus volgend jaar Novelle de autorijschijtluis on tour!
Hoera ik ben een kwart eeuw oud vandaag! Om dat te vieren heb ik al veel te veel gegeten bij het champagne ontbijt. En diezelfde fles champagne is al op.
Leuk vooruitzicht dat je straks een auto gaat kopen! Juist de voorpret is al cool toch. Zo ben ik al helemaal blij dat ik ooit met mijn motorrijbewijs ga beginnen.
Ik heb niet heel veel verstand van auto’s, maar ik had net deze week een artikel gelezen over auto’s die qua reparatie kosten echt duur zijn. Daar staat de Fiat Panda ook tussen. Wel bepaalde jaren hoor, maar misschien handig om te weten. https://www.ad.nl/auto/bij-deze-oudere-auto-s-betaal-je-je-blauw-aan-reparatiekosten~a949d877/
Oh thanks, dat is inderdaad handig om te weten! Wil tegen die tijd sowieso ook wel naar andere kleine auto’s gaan kijken en verschillende proefritjes maken. Maar dit is zeker een goeie om rekening mee te houden!
Ohhh m’n moeder heeft vanmorgen pesto gemaakt en mij een pot meegegeven en die heb ik net in de andere trein laten staan dat is me echt nog nooit gebeurd.
Argh we hebben een teamfoto en daar sta ik op, vooraan en met mijn ogen dicht. Die foto hebben ze gebruikt om op een kaartje te printen en naar alle 300 leerlingen van onze school te sturen.
Ik heb een paar dagen geleden op mn tong gebeten en nu zit er een bultje op. En dat bultje blijft steeds achter mn spalkje haken en het doet echt pijn:(
Update: ik heb het boek van Martien Meiland besteld, een regenjas 3 blouses en een broek
ugh ik kon bij mijn werk geen 1,5 meter afstand houden en nu voel ik me zo lullig naar die mensen toe. heb een beetje een schuldgevoel dat ik misschien beter had moeten voorbereiden. nou ja een goede leer voor de volgende keer
Weet niet of dit het juiste topic is, maar dit is wel echt iets wat ik kwijt wil.
De PNVD is onlangs weer opnieuw opgericht en de plannen die zijn hebben zijn echt te ziek en bizar voor woorden. Een partij als deze moet echt verboden worden.
Zo willen ze bijvoorbeeld seks tussen volwassen en kinderen vanaf 12 jaar legaliseren. Ook vinden ze dat de overheid en werkgevers niet meer bij hoeven te dragen aan kinderopvang, want kinderopvang is niet/hoeft niet duur te zijn, want er zijn genoeg kinderen mensen die graag met kinderen om willen gaan.
Ik wil jullie vragen de petitie te tekenen, zodat dat deze partij gestopt kan worden.
STOP de PNVD - STOP de PNVD - https://secure.avaaz.org/community_petitions/nl/tweede_kamer_stop_de_pnvd/?zkYHLnb
Bah, ik heb de petitie ondertekend.
Ughhh, mag ik een keer weer nieuwe shirts kopen van mezelf, kan ik niks vinden dat ik leuk vind.