Huizen uit de jaren 30 zijn in, maar mijn huis is uit 1904. Was is mijn huis dan? Gewoon oud?!
Haha @Luzarl ik moet als ik die naam lees er altijd aan denken dat jij hem bij First Dates fucky lonz ofzo noemde haha vond dat heel grappig.
Lool dit wilde ik ook posten
Dat pak is fantastisch.
Ik heb echt 10 minuten naar weet ik veel rtl 4 gekeken, terwijl ik in verwarring was waarom ze miljoenenjacht niet uitzonden. Maar het is dus blijkbaar meeverhuisd naar sbs!
Ik neem na ruim 20 jaar afscheid van mijn hotmail-mailadres. Wat een werk om alles om te zetten, maar hƩ ik ben 50 spammails per dag af!
Pff had een vriendin geappt en kreeg al de hele dag geen reactie. Heeft ze dus vannacht een ongeluk gehad en ligt ze in het ziekenhuis.
Gelukkig valt het mee, maar schrok wel even toen haar moeder me opeens terugappte
Hahaha ik laf Linda echt
Ik ben begonnen met Hamilton te kijken (die duurt 2 uur en 40 minuten, ik heb niet meer de concentratie om dat in een keer te kijken) en ik hoor ineens allemaal TikTok geluiden langskomen
Ik wil zooooo graag een hondje. Maar ik vind het zielig dat hij/zij dan van maandag t/m vrijdag van 8.15 tot 17.30 alleen is, maar wil ook niet elke dag dan iemand vragen voor het uitlaten⦠Ik ga het ook niet in mān pauze redden om naar huis te gaan om uit te laten
Ik zou graag een stemsysteem willen wie thuis verrast wordt bij miljoenenjacht. Vind het altijd zo stom als het bij onsympathieke of rijke mensen terecht komt.
Maar dan gaat het dus eigenlijk gewoon niet⦠Want een hond kan je niet zo lang alleen laten. En alleen tussentijds uitlaten en voor de rest in een hok/bench vind ik ook best zielig⦠die van ons gaat drie dagen dat wij tegelijktijdig werken naar een dagopvang voor honden, maar dat moet je ook maar net in de buurt hebben natuurlijk en willen betalen (en binnen breng en haaltijden kunnen om te brengen en halen).
Nee precies, maar het lijkt me zo gezellig en heb echt behoefte aan een buddy⦠Maar helaas
Eigenlijk heel chill dat mijn colleges online zijn, ik doe deeltijd en ik had altijd de hele dag les van 08:30 tot 22:00. Blij dat dat niet meer zo is want dat was altijd zoān gezeik met eten etc. Maar nu heb ik van 16:00-22:00 les maar kan gewoon tussendoor thuis koken etc. Heel fijn. En terugkijken op een later moment als het nodig is.
Ik ga echt slecht op al die mensen die helemaal blij zijn dat de herfst begonnen is, het is augustus en ik heb al een herfstdip gvd. Ik hoop zoooo op een chille nazomer
Een kat dan?
Bij een kat is het toch ook hartstikke zielig als ze zolang alleen zitten elke dag. Ik begrijp niet dat mensen denken dat katten best alleen kunnen zitten de hele dag want het zijn ook gewoon sociale dieren.
In bed liggen terwijl het vet hard regent
Ik heb me in een vlaag van verstandsverbijstering opgegeven voor een beginnerscursus boksen en nu heb ik spijt!! Waarom wou ik dat? Ik ben zo slap als een regenworm en al bang als er een bal op me af komt?
Ah leuk juist! Ik ben ook begonnen met beginnerscursus boksen en doe nu al ruim een jaar aan kickboksen. Je gaat niet hard op elkaar en leert het als het goed is stapje voor stapje. Veel plezier alvast!
Maar katten zijn āvan origineā toch wel veel meer solitaire dieren die bijvoorbeeld alleen jagen? In tegenstelling tot bijvoorbeeld wilde honden die altijd in roedels leven. Ik dacht eigenlijk ook altijd dat je niet elke kat een plezier doet met een andere kat in huis bijvoorbeeld.