Why?
Snail mail hahahah
Ik heb de petitie ondertekend, wel irritant dat ik meteen twee mails krijg en āwelkom bij avaazā haha, ik wil alleen maar bijdragen aan dit goeie doel ga weg met de spam
Ik heb alleen een bedankt voor je stem ontvangen! Wel top dat steeds meer mensen tekenenš
Bedankt voor het delen, gelijk ondertekend! Misselijkmakend.
Waarom niet! Ik heb 't boek van Gordon en Patty ook met veel plezier gelezen
Lol wat raar en echt geen enkele lijn, alsof alle leden gewoon een punt hebben aangedragen
John lewis?
Vanavond ga ik naar een optreden in de buitenlucht, maar het regent zo hard. Hoop echt dat het droog wordt
Oh nee wat jammer
Gefeliciteeeerd!
ik ga verhuizen werd net gebeld dat de huurders mij gekozen hebben wooeehoeee
Huh? Aaahw
Ķuthormonen, voel me echt zo beroerd
Omg ik heb vandaag twee hele enge dingen gezegd tegen twee verschillende mensen. En ook al was dit via de app, door omstandigheden lukte dat niet anders, ik heb het wel gedaan en het voelt zooooo goed.
Mijn ouders waren hier vanmorgen en voor het eerst in de 5 jaar dat ik studeer heeft mijn vader interesse getoond in mijn studie en studieboeken en was hij enthousiast erover. En hij wilde het bedrag dat ik eraan uitgegeven had overmaken omdat het zoveel voor mij was, super fijn en lief van hem.
Het is wel een smerige partij maar ik vind die tekst van die petitie ook wel een beetje irri, alsof het uberhaupt niet normaal is om als 12, 13, 14 of 15-jarige over seks na te denken want het is āeng en viesā! Je kan genoeg inhoudelijke argumenten tegen die partij maken maar dit slaat gewoon niet echt ergens op.
Normale mensen: alleen de eerste pannenkoek mislukt.
Ik: de eerste pannenkoek is perfect en de rest echt lelijk.Gelukkig nog wel prima eetbaar
Sowieso snap ik niet dat ze het brengen alsof het een ENORM gevaar voor onze samenleving is. Laat ze eerst überhaupt voldoen aan de eisen om verkiesbaar te zijn en dan ook nog genoeg voor een zetel. Gaat nooit gebeuren joh. En al zou dat gebeuren, dat hebben ze 1 zetel en daarmee kan je geen fuck. Tenzij ze in hun eentje een Kamermeerderheid halen gaat geen enkel van hun plannen lukken.
Laat ze lekker met naam en voornaam hun plannen publiceren, lekker boeiend. Er is geen gevaar. āWe moeten onze kinderen beschermenā echt zoān panische Facebook moeder zeker die dit heeft opgezet.
Oke ik ben blij dat Maud weg is bij spangas maar waar is Aldertā¦