de kurk is er al uit
HĂš kut
Kijkt er iemand darten? Wat is dit? eerst 11 gooien en dan 170 uitgooien
Wow maar dat is echt niet normaal? Wilde je wel dat het in zijn groep besproken zou worden of was dat ook niet de bedoeling. Wat sneu voor hem zeg, lijkt me toch totaal niet nodig voor die kinderen om te weten?
Snel drink hem in een keer leeg!
Ik zou gewoon een gesprek aanvragen om het hierover te hebben, en aangeven dat je het fijn zou vinden als de IB-er of directeur erbij zou komen zitten. Waarschijnlijk wil de leerkracht dat zelf ook graag, dan is er ook iemand bij die iets verder van de situatie af staat en dat is voor jullie allen denk ik heel prettig. Vanuit daar zou ik verder kijken naar op welke wijze dit het beste aangevlogen kan worden, maar daarbij kan een IB-er goed adviseren en begeleiden.
Wow ik voel me voor het eerst vandaag weer een beetje het ventje, wat een KLOTE kater was dit zeg
Huhh voor gevoel is het echt al 22/23 uur ofzo. maar het is nog niet eens 21:00 en gewoon al pikke donker
operatie is gaande
Hoe is het meegevallen? Hier nog zoân twijfelaarâŠ
Ja zeker doen! Dit is iets wat echt niet kan en ook al is het per ongeluk geweest dan nog moet hier goed naar gekeken worden hoe jullie kind hier nu verder mee geholpen kan worden
Oh wat gek. Heeft ze niet besproken dat hij gepest wordt door hun en dat ze lief moeten zijn etc, Zonder te bespreken wat hij heeft?
Goed dat je iig contact opneemt. Succes knuffel
Ah oké ik wist niet dat het zichtbaar was. Alsnog vervelend dat het in een heel andere groep is besproken.
Fuck fuck fuck binnen een paar minuten is afgelopen week mân hele leven op zân kop gezet en de grond onder mân voeten weggeslagen. Ik durf het woord eigenlijk niet te typen, maar ik voelde een knobbeltje in mân borst en het is absoluut niet goedâŠ
Ik ben zo onwijs bang voor de extra uitslagen die nog moeten gaan komen en voor alle ellende daarna die gaat komen en eigenlijk bang voor alles. Ben verdomme 27, dit zat echt niet in de planning. Kut ziekte, ik ben zo onwijs bang.
Wat ontzettend naar. Ik hoop heel erg dat de andere uitslagen meevallen.
Ik weet niet hoe ik moet reageren, maar veel sterkte komende tijd en weet dat je hier je hart kan luchten
Ja elke dag een fles, tering.
Heel veel sterkte