Wat je even kwijt wil #41

Misschien ben ik overbezorgd hoor (waarschijnlijk), maar kan je niet de spoedlijn bellen van de dierenarts? Het kan toch niet zo zijn dat een kat niks wil eten en dat er verder niks aan de hand is? Zeker niet als hij hiervoor als een bootwerker at zoals je zei.
Konden ze maar praten :crying_cat_face:

1 like

Zorgen dat jullie 2 verschillende dingen willen eten, en dan voorstellen; joe kan ik net zo goed de mijne alvast bestellen zo :v:t3:

1 like

Ik de hele weekend: oh super chill dit weekend echt even heeeleeemaaal niks!
Also me: Twee keer per dag kijken bij kat van vriendin of alles in orde is. (Oppassen voor paar dagen), naar mijn moeder, pakketjes droppen, PostNL pakket bezorger stalken, PostNL post stalken, schoonmaken, opruimen, uurtje chillen op bed om rustig te worden. Verse soep gemaakt (tomaten soep, voor het eerst. was lekker, z’n jumbo vers pakket)

Nu eindelijk verder aan mijn borduur werk. Weet niet wat het is maar ik heb gewoon GEEN rust in mijn reet ofzo. :sweat_smile:

5 likes

Ik ben net met de auto door Utrecht gereden, echt stad stad in een auto die niet van mij was. Was een avontuur maar wel een leuk avontuur!

11 likes

Heel herkenbaar! Alsnog allemaal dingen gaan verzinnen en doen.

1 like

Ik lig lekker op de bank met Indiaas van thuisbezorgd, lekkere cocktail en een serie en straks WIDM. Love dit

6 likes

Ik heb het andersom, dus ik ben jaloers op je :smiley:

1 like

Ah zielig zeg! Misschien nog even contact opnemen met je dierenarts of de weekenddienst? Tot maandag nog niet eten is voor een kat wel echt te lang…

ooo ik ben jaloers op jou dan! ik zou wel eens willen dat ik weer een dagje gewoon in bed kon liggen of bankhangen. maar het lukt gewoon niet.

1 like

Ik test nu elke avond een wijntje in Italiƫ, goed excuus om elke dag minstens 1 fles te drinken.

7 likes

Elke dag een fles. Tering.

1 like

Wie is de mol? Straks?

Niet handig als je wƩl iets wil (of moet) doen. Maar inderdaad, ik kan ook heel goed chillen.

Jaa het jubileum seizoen!

1 like

Je zou het ook eerst kunnen bespreken met de leerkracht, die zal dit denk ik ook zelf bespreken met de IB-er en directeur (en ze wellicht ook vragen om bij een gesprek te komen zitten). Dan kan je altijd na een eerste gesprek met de leerkracht zelf een gesprek aanvragen met IB-er en directeur erbij mochten jullie dat nodig vinden.

3 likes

Dat is dan ook wel weer waar!

Wat naar zeg. Heeft de juf het gezegd? Kwam je kind hiermee thuis?
Ik zou de leerkracht mailen (met IB in de cc) dat je dit gehoord hebt en volgende week graag een gesprek wilt. Ik zou persoonlijk niet al je frustraties uiten via de mail, dmv een gesprek lijkt me voor iedereen fijner. Succes :heart:

5 likes

Ja!

1 like

gvd heb per ongeluk een (redelijk) zoete wijn uit de kast getrokken
:rotating_light::rotating_light:

2 likes

Shit, doe 'm weer terug de kast in alsof er niks gebeurd is