Zo wat heftig. Heel veel sterkte
Neee sterkte!
@iedereen ik kan niet iedereen liken of reageren maar super lief allemaal, dankjewel. Doet me wel goed om te lezen. Hoop er echt op dat dit gaat lukken en goed gaat komen natuurlijk maar het is moeilijk positief te zijn als je door je lichaam zo in de steek gelaten wordt
Jongens, ik ben gewoon 1 jaar getrouwd. We hebben het overleefd
Vandaag de hele dag lekker naar de sauna.
Ik was gisteren naar een digitaal concert van een van m’n lievelingsbands en het was echt zo leuk!!! ben nog steeds blij
Ja inderdaad! @Twijfelkont ik steek wen kaarsje voor je op, dat het in de toekomst allemaal maar goed mag gaan.
Ja heel veel sterkte en geluk gewenst!
Wens je heel veel sterkte
Super veel sterkte gewenst! Ik hoop dat alles toch nog mee valt. Wat super rot zeg
Veel drank haha nee. Wij zijn niet echt het voorbeeld denk ik, in dit jaar huwelijk zijn we begonnen met relatietherapie komt ook niet vaak voor
Ja heel blij mee! De vrouw die me hielp was erg perfectionistisch. M’n vriend was echt anti en dacht dat die me kon uitlachen met overdreven powerbrowen, maar ook die vind het heel mooi. De nazorg en de eerste week is wel een beetje verrot, maar gelukkig werk ik thuis. Pijn viel ook mee want ik kreeg gelukkig verdoving.
Sterkte
Echt de heeele nacht werd de deken weggetrokken, zo irritant. Daar heb ik normaal nooit last van. Dus ik trok net met een keiharde ruk aan de deken en ik weet niet wat ik precies deed maar ik viel naast het bed met de deken. Bleek ik er alleen in te liggen en was hij net uit bed gegaan. Nou, ik ben wel wakker.
Wat een herres afgelopen nacht 2 uur geslapen en nu door naar de sauna