ik heb sinds een paar dagen een plant in de badkamer staan maar ben me nu al een paar keer het apelazerus geschrokken omdat ik steeds denk dat er iemand in de hoek staat
Ik kan niet meer
Sinds gisteren zoān pijn in mijn nekš
Jezus hoe de fuck krijg je contact met thuisbezorgd. Die mensen bij de klantenservice weten echt helemaal niks, op emails wordt niet gereageerd. Het is toch van de zotte dat mijn account is gebruikt voor een bestelling van iemand anders en ik nu gewoon helemaal niks van thuisbezorgd hoor. Fakking kneuzen.
Goeie! Ga ze nu tweeten
Ja ik voel me zoān suffe doos als ik altijd de wilde berichten van @Trenchcoat lees terwijl ik de was zit op te vouwen of op de bank zit met een kopje thee.
Ik denk vaak damn ben blij dat ik me nu niet zo verrot voel.
hoe trek je dit? lig zelf nog helemaal ranzig op bed met een kater
Zo te ruiken is de sportschool net gedweild met te veel bleek. Het slaat op mān longen
Mijn avond was ook best wild. Om 21 uur lag ik in bed Love island te kijken, MET thee EN watermeloen en om het nog meer cray cray te maken, chips.
I am gebroken! Gisteren pas 14.00 uit bed (niet eens gefeest, maar te moe) en mijn hondje (dat thuisthuis bleef wonen toen ik ging studeren) is gisteren overleden. Zo zielig en kut vandaag natuurlijk ook weer gebroken, alsof ik door een vrachtwagen ben aangereden, wakker geworden. Ugh
Wat rot, sterkte!
Ah sterkte!
Altijd herres als je een broodje eet. Succes vandaag!
Ik ben onderweg naar Arnhem, poging 3 voor mān kaars. En ik wil een PSL.
heel veel succes en sterkte
Mijn onderburen draaien aprĆØs ski muziek nu waarom denken ze dat dat nu een goed idee is
Heel veel sterkte!
Ik ben brak en nu vraagt mijn vriend of ik pannenkoeken als ontbijt wil. Daar zeg ik geen nee tegen
Ik wil zo graag weer een keer naar de tering zijn. Sinds wanneer leid ik het leven van een veertiger. Gatverdamme.